Група "Рейнфорд" наторгувалась — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Група "Рейнфорд" наторгувалась

3463
ТПГ "Рейнфорд" дніпропетровських бізнесменів Бориса Цейтельмана, Олександра Мартинова, Михайла Ландмана та Олександра Тригуба повністю відмовилася від подальшого розвитку продуктової мережі Rainford, розповіли відразу декілька учасників ринку. Співробітники мережі на умовах анонімності повідомили, що на місці магазинів Reinford відкриються торговельні точки "Сільпо" і Varus.
За словами джерела, знайомого з процесом переговорів з потенційними покупцями торговельних точок мережі, остаточне рішення з цього питання буде прийнято не раніше ніж через тиждень: "За моїми даними, Varus претендував на 10 торговельних об'єктів в Дніпропетровську і області. На решту - "Сільпо". Угода передбачає переуступку прав оренди та викуп обладнання". Інформоване джерело, знайоме з планами власників Reinford, додає: "Рейнфорд" має ще понад 30 торговельних павільйонів "Кошик" (площа кожного близько 20 кв. м). Але, найімовірніше, їх чекає та ж доля. Під вивіскою Rainford продовжить працювати тільки делікатесний супермаркет в Дніпропетровську". В Fozzy Group і Varus коментарів не надали.
Проблеми з розвитком роздрібної мережі у ТПГ виникли після придбання влітку 2009 року 30 магазинів ритейлера "Велика ложка". Тоді покупка дозволила збільшити мережу до 43 торговельних точок. Але після цього група почала закривати нерентабельні магазини. До теперішнього часу мережа нараховує 14 діючих і два законсервовані магазини. Також "Рейнфорд" був змушений віддати за борги банку "Південний" належні йому два торговельні центри "Материк" в Києві.
Досі єдиним претендентом на магазини Rainford вважалася Fozzy Group. З початку року компанія зайняла два магазини групи в Києві і сім у Дніпропетровську та Запоріжжі. Джерело, знайоме з планами компанії, тоді зазначало, що власники ТПГ планували зосередитися на розвитку мережі в Дніпропетровську. "Ймовірно, разом з мережею "Велика ложка" до покупця перейшли і зобов'язання ритейлера, які не сприяли стабільній роботі торговельних об'єктів", - говорить начальник PR-відділу корпорації АТБ (мережа "АТБ-маркет") Ганна Лічман. Раніше джерело на ринку зазначало, що на момент продажу борг "Великої ложки" становив 200 млн грн.
У разі домовленості з "Рейнфордом" мережі "Сільпо" і Varus зможуть серйозно зміцнити свої позиції в Дніпропетровську, відзначає генеральний директор дослідницької компанії GT Partners Ukraine Ігор Гугля. На кінець I кварталу 2011 року, за даними GT Partners Ukraine, в загальному обсязі продажів цивілізованого роздробу Дніпропетровська частка Rainford становила 9%, "Сільпо" (10 магазинів) - 7,5-8% і Varus (6 магазинів) - 6%. "За обсягом продажів у грошовому вираженні Rainford поступався тільки мережам "АТБ-маркет" і Metro C&C", - сказав Гугля.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас