Найбільший український виробник легкових авто істотно збільшив випуск — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найбільший український виробник легкових авто істотно збільшив випуск

498
У січні-вересні 2011 року найбільший український виробник легкових автомобілів Запорізький автомобілебудівний завод збільшив виробництво до 45,122 тис. автомобілів з 28,399 тис. за аналогічний період 2010 року.
Як говориться в повідомленні компанії, за дев'ять місяців поточного року підприємство, зокрема, випустило 19,710 тис. автомобілів моделі Chance, 8,929 тис. - Lanos, 4,692 тис. - Sens, 2,669 тис. - KIA, 2,136 тис. - ZAZ Forza, 2,034 тис. - ВАЗ, 524 - Chevrolet.
Також повідомляється, що експорт підприємством "легковиків" за цей період виріс до 21,571 тис. з 14,433 тис. одиниць за аналогічний період минулого року. У вересні виробництво автомобілів збільшилося до 5,446 тис. 4,29 тис. у вересні 2010 року і 5,229 тис. одиниць в серпні 2011 року.
На думку аналітиків, зростання випуску і продажів продукції українського автопрому цього року викликане відновленням банківського кредитування цього сектора і зростанням експорту.
Нагадаємо, що Держстат поки не повідомив про підсумки виробництва всього українського автопрому за дев'ять місяців 2011 року. У січні-серпні 2011 року автовиробники збільшили виробництво легкових автомобілів до 62,8 тис. одиниць, що на 56,3% перевищило показник аналогічного періоду 2010 року.
Як повідомлялося, в 2010 році Запорізький автомобілебудівний завод, контрольований корпорацією УкрАвто, збільшив продажі автомобілів до 49,662 тис. з 43,499 тис. одиниць в 2009 році. Виробництво легкових автомобілів в країні минулого року зросло в порівнянні з кризовим 2009 роком на 14,6% до 75,3 тис.
На початку вересня один з найбагатших українців, мільйонер Таріел Васадзе, який пройшов до парламенту за списком БЮТ, увійшов до складу фракції Партії регіонів.
Як писав журнал Кореспондент, Україна опинилася на порозі 50%-го подорожчання імпортних автомобілів через можливе введення владою загороджувальних мит.
Одним з прихильників такої ініціативи є Васадзе, власник корпорації УкрАВТО. Він розповів Корреспонденту, що загороджувальні мита необхідні вітчизняному автопрому як головна умова для виживання.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас