Львів'янам запропонують нові квитки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Львів'янам запропонують нові квитки

448
Приводом для введення нового виду проїзних стане введення нової транспортної схеми. D оптимізації місту допомогли міжнародна компанія "Луіс Бергер" і вчені Національного університету "Львівська політехніка". Одним з головних нововведень стане скорочення кількості маршрутів міських маршрутних таксі з 74 до 46. Ще 40 маршруток пустять в об'їзд центру. Таким чином, у Львові буде шість радіальних комунальних маршрутів і 40 хордових, які виставлять на конкурс вже наприкінці жовтня. На радіальних працюватимуть автобуси великої місткості, а на хордових - середньої. Передбачуваний інтервал руху 5-7 хвилин, а у час пік - 4-5 хвилин. За новою схемою транспорт запрацює з січня наступного року.
При розробці маршрутів враховані можливості доступу до соціальних об'єктів - приміського та центрального вокзалів, до основних лікарень, адміністративних будівель і т.п. Також оптимізовано транспортне сполучення зі спальними районами, з урахуванням кількості їх жителів. При цьому міськрада не планує кардинально скорочувати кількість транспортних засобів. Так, кількість автобусів скоротиться з 750 до 590.
За словами заступника начальника управління транспорту і зв'язку Львівської міської ради Андрія Білоуса, цей час є найбільш сприятливим, щоб пасажири звикли до нових умов роботи транспорту. Для контролю за графіком автобуси обладнають системами GPS-навігації. Установка навігаторів почнеться в травні наступного року. Це одна з умов конкурсів на перевезення. Перевізники щодня отримуватимуть звіт про рух своїх автобусів.
Нова транспортна схема міста передбачає заборону в'їзду міжміських автобусів в центральну частину міста. Таким чином, крім розвантаження центральної частини від пробок, вона повинна врегулювати питання посадки-висадки пасажирів, а також підвищити середню експлуатаційну швидкість маршрутних таксі. Головним недоліком старої транспортної схеми було також тотальне дублювання автобусами маршрутів електротранспорту. Тепер такого не буде.
Пан Білоус стверджує, що перевізники задоволені новою транспортною схемою, оскільки вона розроблялася з урахуванням їх побажань. Голова Асоціації перевізників Львова Роман Лобода підтвердив це. "Позитивно ставимося, нехай наука скаже своє слово, але остаточно дасть оцінку споживач", - сказав він. За його словами, на роботу великих перевізників нова схема руху жодним чином не вплине.
А один з представників дрібних перевізників сказав "і", що невеликі компанії проти нововведень, оскільки за нової схеми вони залишаться без маршрутів. "Звичайно, великим підприємствам це вигідно, а дрібні перевізники або не зможуть виконати всіх необхідних умов конкурсів, або для них не залишиться вільних маршрутів. Я вже не кажу про те, що вільними залишаться тільки нерентабельні", - сказав він. Як він сказав, його підприємство розглядає можливість продажу автобусів або зовсім переходу на маршрути іншого міста.
Начальник управління транспорту і зв'язку Микола Жук прогнозує, що з березня 2012 р. в комунальному транспорті (автобусах, трамваях і тролейбусах) введуть електронний квиток. За його словами, оголошення у Львові тендера на впровадження електронних квитків у громадському транспорті - це справа одного-двох тижнів. На конкурсі визначать виробника електронних квитків.
Вони будуть мати вигляд картки з чіпами, на яку можна буде вносити гроші за принципом поповнення рахунку в мобільному телефоні. Для цього можна буде скористатися касами і автоматами І-BOX. Чим більша сума поповнення, тим дешевше обійдеться одна поїздка. При цьому в пасажирів залишиться можливість купувати разовий квиток у водія.
На радіальних маршрутах у Львові вже зараз діє прототип електронного квитка - трансферний паперовий квиток, який за вартості 2 грн. діє на дві поїздки в автобусах різних маршрутів. Поїздка в маршрутних таксі міста зараз також коштує 2 грн. На думку мерії, після введення електронного квитка у комунальному транспорті приватники будуть самі зацікавлені встановити за свої кошти систему в своїх автобусах.
Білоус вважає, що від нової транспортної схеми у виграші будуть і місто, і перевізники, і пасажири. "Зараз пасажири фактично платять не за поїздку в транспорті, а за перебування в автобусі, адже в години пік громадський транспорт рухається зі швидкістю 2 км/год", - сказав він. При цьому підкреслив, що з ринку підуть старі автобуси, перероблені з вантажних.
А от пасажири, для яких нібито проводяться всі зміни, поки не в захваті від нової транспортної схеми. "Раніше я міг заїхати з Топольної на Сихів безпосередньо одним з восьми автобусних маршрутів, тепер же їх стане значно менше, і до того ж доведеться робити пересадку, а значить платити в два рази більше", - повідомив "і" один зі співробітників ІТ-компанії, розташованої в Сихівському мікрорайоні. Також львів'ян не влаштовує, що багато маршрутів не йтимуть через центр, а номери маршрутів доведеться вчити знову.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас