0 800 307 555
0 800 307 555

Німецькі автовласники платять у майстернях мільйони за невиконані роботи

619
Дослідження з метою з'ясувати, чи беруть автомайстерні уроки з допущених помилок, провів Загальнонімецький автомобільний клуб (ADAC). Як повідомляє тижневик Focus, експерти клубу в минулі тижні знову побували в 75 майстернях, які вже перевірялися у 2009 році. Як з'ясувалося, третина з них поліпшила роботу, а п'ята частина стала працювати гірше. За розрахунками фахівців, автовласники платять до 8 мільйонів євро за роботи, які насправді не були виконані.
Експерти привозили в майстерні автомобілі з невеликими дефектами з проханням з'ясувати, в чому справа. Найгірші результати показали підприємства автовиробників Citroën, Fiat і Nissan. Їхні фахівці не змогли встановити причини більшості неполадок. У той же час з найкращого боку зарекомендували себе автосервісні підприємства компаній Mercedes, BMW, Ford, Opel, Seat і Skoda: в кожному з них механіки виявили всі дефекти.
Агентство dpa звертає увагу на ту частину доповіді ADAC, в якій йдеться, що автосервісні станції нерідко не виконують весь обсяг запропонованих робіт, проте беруть за них плату. Крім того, експерти клубу рекомендують звертати увагу на те, що представлені до оплати рахунки можуть бути неповними. Автовласникам треба разом зі співробітником майстерні бути присутніми при огляді автомобіля перед ремонтом і наполягати на тому, щоб перелік майбутніх робіт був оформлений письмово. Клієнт також повинен стежити за тим, щоб в рахунках були перераховані всі виконані роботи.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас