0 800 307 555
0 800 307 555

ДП "ВіАЗ" звільнено від сплати 74,9% податку на землю до кінця 2011 р., і отримало від "Мотор Січі" нові контракти

Казна та Політика
413
Влада Вінниці зайнялася відновленням роботи ДП "Вінницький авіаційний завод". У міськраді виданню "Комерсант-Україна" повідомили, що 19 серпня "ВіАЗ" був звільнений від сплати 74,9% податку на землю до кінця 2011 р. Зобов'язання заводу зі сплати цього податку в нинішньому році складають близько 1,2 млн грн, уточнили в фінуправлінні міськради. Рішення було прийнято, щоб допомогти підприємству відновити роботу і погасити борги по зарплаті, відзначають у міськраді.
Відновити роботу підприємства повинно дозволити співробітництво з компанією "Мотор Січ". "Ми поставили на завод 10 вертольотів Мі-2 (використовується як для цивільних, так і військових цілей) для їх модернізації до кінця 2011 р. Це робиться, щоб завод відновив свій потенціал, повернув на підприємство фахівців, навчив їх і перейшов на глибоку модернізацію Мі-2, яка запланована на наступний рік", - розповів глава наглядової ради "Мотор Січі" Анатолій Малиш. За його словами, спочатку модернізація і ремоторизація вертольота Мі-2 буде проведена на потужностях "Мотор Січі". Після сертифікації оновлений вертоліт Мі-2МСБ зможе виробляти "ВіАЗ".
У прес-службі Вінницької облдержадміністрації заявляли, що запропонували "Мотор Січі" взяти в управління "ВіАЗ" і організувати на його потужностях складальне виробництво вертольота Мі-8Т. Але в "Мотор Січі" поки не вирішили це питання. "Ми зробили перший модернізований Мі-8МСБ на своїх потужностях і зараз відчуваємо його. До кінця року вертоліт буде сертифікований, після чого буде вирішено, де його проводити – на "ВіАЗі" чи в Конотопі", - говорить Малиш.
Модернізовані вертольоти Мі-2МСБ планується поставляти урядовому апарату та МНС. На початку серпня голова ради директорів "Мотор Січі" В'ячеслав Богуслаєв заявив журналістам, що глава МНС Віктор Балога "просить для рятувальників 22 такі вертольоти на наступний рік".
Загальна потреба України в вертольотах, за оцінками "Мотор Січі", становить 400-460 одиниць, в тому числі для народного господарства - 300, для МНС, МВС, пожежної охорони, санітарної та прикордонної служб - 100-160. При цьому в авіаційному регістрі України станом на 2010 р. значаться 216 вертольотів. За останні 5 років з реєстрації знято 206 Мі-2, Мі-8 і Мі-26 - це 48,8% від загальної чисельності парку в 2006 р. Зараз на озброєнні української армії знаходяться вертольоти, випущені до 1990 р.: бойові вертольоти Мі -24ВП (72 од.), десантно-транспортні вертольоти МІ-8МТ (60) та 7 допоміжних вертольотів Мі-24р (К), МІ-9 і Мі-2.
За оцінками голови ради директорів "Мотор Сіі", вартість модернізованого вертольота Мі-2МСБ складе 4,5 млн дол., тоді як ціна нового становить не нижче 15 млн дол. У "Мотор Січі" є і кошти для організації виробництва вертольотів - прийнятий Податковий кодекс обіцяє звільнити підприємства авіабудівної галузі від сплати корпоративного податку, якщо заощаджені кошти будуть спрямовані на капітальні інвестиції в модернізацію і розширення виробництва. За підрахунками аналітиків, для "Мотор Січі" це близько 300 млн дол. за 5 років.
"Вінницький авіаційний завод" створений в 1961 р. на базі військових авіаремонтних майстерень. Підприємство здатне проводити капітальний ремонт літаків Ан-2 і Як-52, вертольотів Ка-26 і Мі-2, а також ремонт двигуна АШ-62. Має сертифікат на ремонт авіатехніки Росії. Зараз "ВіАЗ" проходить процедуру банкрутства. На 1 лютого його борг по заробітній платі становив 985,3 млн грн.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас