До кінця 2011 року витрати на інтернет-рекламу складуть 80,2 млрд дол. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

До кінця 2011 року витрати на інтернет-рекламу складуть 80,2 млрд дол.

214
Обсяги глобального рекламного ринку до кінця 2011 р. збільшаться на 4,5% і складуть $500 млрд. Про це повідомляє дослідницька компанія eMarketer.
До кінця 2011 р. витрати на онлайн-рекламу зростуть на 17,2% і складуть $80,2 млрд. Як вважають експерти, саме інтернет-реклама сприяєтиме зростанню всього сектора.
Бюджети онлайн-реклами продовжать зростати і в 2012 р.: за прогнозами, обсяги збільшаться ще на 17,5% і складуть $94,2 млрд. Однак потім очікується зниження зростання: до 2015 воно складе трохи більше 10% при прогнозованому бюджеті $132, 1 млрд.
На думку експертів, до кінця 2011 р. витрати на інтернет-рекламу становитимуть 16,1% від оборотів всього ринку. До 2015 її частка складе 22%.
Найбільше збільшення чекає рекламний ринок Китаю: аналітики вважають, що до 2015 р. бюджети на рекламу зростуть на 145%. Загальна ж частка країн Середньої Азії складе 26,2%.
Схожі показники продемонструє і Західна Європа: її частка до 2015 скоротиться до 26,5%. Північна Америка продовжить домінувати: вже зараз її частка на глобальному рекламному ринку становить 41,7%.
За матеріалами:
Перший діловий
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас