535
"Аеросвіт" оскаржив штраф за низьку якість обслуговування
— Казна та Політика
Авіакомпанія "Аеросвіт" (Київ) оскаржила в суді рішення Державної інспекції із захисту прав споживачів накласти штраф на авіакомпанію за низьку якість обслуговування. Про це повідомила прес-служба "Аеросвіту".
"Авіакомпанія звернулася до судових інстанцій з наміром оскаржити рішення інспекції. З цього питання вже йдуть судові розгляди", - йдеться в повідомленні.
Авіакомпанія підкреслює, що вважає дії інспекції необґрунтованими і незаконними.
"Аеросвіт" не називає точну суму штрафу, яку наклала на неї інспекція, а також інформацію, в якій саме суд звернулася авіакомпанія.
Як повідомляло агентство, 11 серпня Держспоживзахисту повідомила про те, що оштрафувала авіакомпанії "Дніроавіа", "Аеросвіт" і "Донбасаеро", які входять в альянс "Українська авіаційна група", на 120 млн гривень за низьку якість обслуговування.
При цьому інспекція зазначила, що більшість скарг споживачів, на основі яких були накладені штрафи, спрямовані щодо авіакомпанії "Аеросвіт".
3 українські авіакомпанії - "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа", які об'єднані в альянс "Українська авіаційна група", контролює група Приватбанку.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною
Також за темою
Оподаткування доходів з цифрових платформ: що кажуть в ЄБА
Податкова назвала галузі-лідери у наповненні держбюджету
ВР скасує закон про звернення громадян: що ухвалять натомість
В Україні запрацюють нові правила працевлаштування: що пропонують
Опалювальний сезон: Президент повідомив, де брати гроші і газ
Через фонд Світового банку Україна за три роки залучила $2,4 млрд грантів