"Аеросвіт" оскаржив штраф за низьку якість обслуговування


"Аеросвіт" оскаржив штраф за низьку якість обслуговування

Авіакомпанія "Аеросвіт" (Київ) оскаржила в суді рішення Державної інспекції із захисту прав споживачів накласти штраф на авіакомпанію за низьку якість обслуговування. Про це повідомила прес-служба "Аеросвіту".

"Авіакомпанія звернулася до судових інстанцій з наміром оскаржити рішення інспекції. З цього питання вже йдуть судові розгляди", - йдеться в повідомленні.

Авіакомпанія підкреслює, що вважає дії інспекції необґрунтованими і незаконними.

"Аеросвіт" не називає точну суму штрафу, яку наклала на неї інспекція, а також інформацію, в якій саме суд звернулася авіакомпанія.

Як повідомляло агентство, 11 серпня Держспоживзахисту повідомила про те, що оштрафувала авіакомпанії "Дніроавіа", "Аеросвіт" і "Донбасаеро", які входять в альянс "Українська авіаційна група", на 120 млн гривень за низьку якість обслуговування.

При цьому інспекція зазначила, що більшість скарг споживачів, на основі яких були накладені штрафи, спрямовані щодо авіакомпанії "Аеросвіт".

3 українські авіакомпанії - "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа", які об'єднані в альянс "Українська авіаційна група", контролює група Приватбанку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «"Аеросвіт" оскаржив штраф за низьку якість обслуговування» на Finance.ua - 2.0
В Контексті Finance.ua