Загроза спецмита на імпорт авто спровокувала рекордне зростання продажів у липні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Загроза спецмита на імпорт авто спровокувала рекордне зростання продажів у липні

1008
Спеціальне розслідування щодо імпорту легкових автомобілів з об'ємом двигуна 1-2,2 л, розпочате України 2 липня за ініціативи асоціації автовиробники "Укравтопром", і можливість введення спеціального мита розміром 47% спровокували значне зростання авторинку в липні 2011 року, відзначають у Всеукраїнській асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД).
Як повідомляється в прес-релізі ВААІД з посиланням на дані групи AUTO-Consulting, у липні було продано 20,117 тис. легкових автомобілів, що на 32% більше, ніж у липні минулого року, і на 20% більше, ніж у червні поточного.
"Автовиробники просять у Мінекономіки встановити до чинних 10% додатково спецмито 47%, і якщо їх прохання задовольнять, то автомобілі можуть подорожчати аналогічно. Ми готуємо коментарі в Мінекономіки, доводимо абсурдність звинувачень і зробимо все можливе, щоб спецмита не було", - наводяться в прес-релізі слова генерального директора ВААІД Олега Назаренка.
Як зазначено в прес-релізі, українські автовиробники в першому півріччі збільшили випуск легкових авто на 66,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року - до 45,4 тис. одиниць, тоді як зростання імпорту в січні-червні склав 32 %.
Згідно з повідомленням на сайті AUTO-Consulting, липневі продажі стали рекордним показником з січня 2009 року. При цьому аналітики відзначають, що активізація сталася в другій половині липня після чуток про можливе введення спецмита на автомобілі та заворушеннях у світовій фінансовій системі.
Експерти повідомляють, що в липні лідерство на ринку зміг повернути російський "АвтоВАЗ", який два місяці поспіль поступався першою позицією Hyundai.
"У липні Lada взяли реванш, випередивши корейських конкурентів на 100 автомобілів. Успіх ВАЗа був обумовлений непоганими продажами автомобілів сімейства Lada Samara, тоді коли Hyundai зіткнувся з обмеженням щодо постачання самим популярних Accent. Але остаточні висновки про підсумки протистояння за лідерство робити поки рано", - вважають аналітики групи.
Третє місце традиційно дісталося ЗАЗу, але різниця з другим місцем скорочується. На 45% зросли і продажі Ford, що дозволило йому посісти п'яте місце.
В цілому за підсумками семи місяців в Україні продано понад 120,4 тис. легкових автомобілів.
Як повідомлялося, експерти ринку на початку поточного року прогнозували його приріст за підсумками 2011 року не менш ніж на 20-25%, проте потім погіршили прогноз: вони вважають за можливе його падіння за підсумками року або збереження торішнього рівня.
У 2010 році в Україні продано 161,595 тис. легкових авто, що трохи перевищило показник 2009 року.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас