Австралійці оцінювали спірну рекламу M&M's два місяці — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Австралійці оцінювали спірну рекламу M&M's два місяці

503
Комітет з рекламних стандартів Австралії (ASB) два місяці розглядав скаргу щодо коректності телевізійної реклами бренду M&M's. Зазвичай ASB витрачає на аналіз реклами від 28 до 35 днів, повідомляє австралійська газета The Daily Telegraph.
На рекламу поскаржилися кілька місцевих жителів, які вирішили, що вона навчає дітей, як знущатися один з одного. Зокрема, один австралієць зазначив, що в рекламі червоні цукерки M&M's "домінують" над цукерками інших кольорів, що може неправильно позначитися на поведінці дітей в школі.
У скарзі також зазначалося, що оскільки M&M's є одним з найвпливовіших брендів, ролики компанії повинні бути позитивними. Крім того, реклама подібного бренду має сприяти розвитку дітей.
Після двох місяців ASB вирішив, що реклама M&M's є швидше "гумористичною", і не став її забороняти.
ASB отримує в рік близько 3,5 тисяч скарг. Найчастіше вони стосуються ознак насильства і расизму в рекламних повідомленнях. Крім того, австралійці скаржаться на занадто сексуальну і грубу рекламу.
Цукерки M&M's почали випускатися в 1941 році, зараз вони продаються більш ніж в ста країнах. Драже, які в рекламі розмовляють, почали фігурувати в 1990-х роках - червона цукерка, за задумом авторів, є цинічною.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас