BMW зміцнила лідерство в сегменті преміум-машин — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

BMW зміцнила лідерство в сегменті преміум-машин

435
У липні 2011 року компанія BMW зберегла за собою лідерство в преміум-сегменті, реалізувавши по всьому світі 108,7 тисячі автомобілів, повідомляє Automotive News. Цей результат перевищив торішній на 7,1 відсотка.
Друге місце за продажами в липні зайняла компанія Audi з результатом 106 000 автомобілів (+16 відсотків). Марка Mercedes-Benz реалізувала по всьому світу 100,4 тисячі машин (+2,7 відсотка). За підсумками семи місяців 2011 року найбільш затребуваною маркою в преміум-сегменті також стала BMW, що реалізувала 798,6 тисячі машин (+16,2 відсотка). Далі йде Audi (759 тисяч автомобілів, +17,4 відсотка) і Mercedes-Benz (710,9 тисячі штук).
У США, які є для преміальних марок основним ринком, за цей період було продано 21,4 тисячі "БМВ", 20,7 тисячі "Мерседесів" і 9,1 тисячі "Ауді".
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас