435
BMW зміцнила лідерство в сегменті преміум-машин
У липні 2011 року компанія BMW зберегла за собою лідерство в преміум-сегменті, реалізувавши по всьому світі 108,7 тисячі автомобілів, повідомляє Automotive News. Цей результат перевищив торішній на 7,1 відсотка.
Друге місце за продажами в липні зайняла компанія Audi з результатом 106 000 автомобілів (+16 відсотків). Марка Mercedes-Benz реалізувала по всьому світу 100,4 тисячі машин (+2,7 відсотка). За підсумками семи місяців 2011 року найбільш затребуваною маркою в преміум-сегменті також стала BMW, що реалізувала 798,6 тисячі машин (+16,2 відсотка). Далі йде Audi (759 тисяч автомобілів, +17,4 відсотка) і Mercedes-Benz (710,9 тисячі штук).
У США, які є для преміальних марок основним ринком, за цей період було продано 21,4 тисячі "БМВ", 20,7 тисячі "Мерседесів" і 9,1 тисячі "Ауді".
За матеріалами: Подробности
Поділитися новиною
Також за темою
Естонія виділяє 3,5 млн євро на Starlink для України
Джефф Безос запускає ШІ-стартап: компанія вже залучила $6,2 млрд
Україна отримала 100 млн кубометрів газу новим морським маршрутом зі США
В інтернеті поширили відео про нову купюру 5000 гривень — НБУ дав роз’яснення
Експерти назвали найдешевше тепле місто для коротких подорожей в Європі
Чому українці купують китайські електромобілі: попит зріс на 414% за рік
