У Нью-Йорку з'явилася керована через Twitter реклама — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Нью-Йорку з'явилася керована через Twitter реклама

241
Компанія Kraft Foods розмістила в нью-йоркському районі Сохо інтерактивний білборд, зображення на якому змінюється в залежності від настрою користувачів Twitter. Про це повідомляє AdWeek.
Білборд з рекламою пудингів Jell-O стежить за "смайлами", що з'являються в повідомленнях американців, які пишуть в Twitter. Залежно від того, переважають веселі або сумні "смайли", людина на білборді посміхається або опускає куточки губ вниз. Білборд сканує повідомлення з Twitter кожні сім секунд.
При цьому писати користувачі Twitter можуть про що завгодно, від своїх вражень про футбольний матч до очікувань на можливий дефолт в США.
Якщо кількість сумних смайлів перевалює за 50 відсотків, Kraft Foods відправляє безкоштовний пудинг всім, хто останні кілька секунд написав невеселе повідомлення, додає Socialtechpop. Відправлення пудингу супроводжується бадьорим повідомленням у Twitter-акаунті @ JelloMoodMeter.
Білборд був розроблений агентством Crispin Porter + Bogusky як продовження рекламної кампанії Pudding Face. Слідкувати за настроєм американців можна в онлайн-режимі на сайті акції.
Це не вперше, коли Kraft Foods вдається до допомоги соціальних медіа в рекламній кампанії. У лютому 2011 року компанія провела акцію в соціальній мережі Facebook для реклами печива Oreo. Kraft Foods заявила, що має намір зібрати 50 тисяч "лайків" за один день і потрапити в Книгу рекордів Гіннесса. За добу компанія поставила рекорд в 114,619 "лайків".
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас