На Одещині запрацювала залізниця, побудована на приватні гроші — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

На Одещині запрацювала залізниця, побудована на приватні гроші

535
15 липня відкрився рух по другому головному шляху перегону Чорноморська-Берегова Одеської залізниці. Його будівництво стало результатом державно-приватного партнерства держкорпорації Укрзалізниця і компанії Трансівестсервіс (ТОВ "ТІС"), яка виступила головним інвестором проекту.
Довжина нової ділянки шляху складає 5,5 кілометрів. Вона обладнана пристроями автоблокування, електричною централізацією і контактною мережею. Вартість будівництва ділянки колії з двома залізничними мостами становить 32 мільйони гривень. До недавнього часу підприємства на Аджаликському лимані в Одеській області (ДП "Морський торговельний порт "Південний", ТОВ "ТІС", ВАТ "Одеський припортовий завод" і т. д.) з основною залізничною мережею країни з'єднувала одноколійна залізнична лінія довжиною 30 кілометрів. Пропускна здатність шляху на цій ділянці становила 20-23 пар поїздів на добу або 22-23 мільйони тонн вантажів на рік. На сьогоднішній день попит на залізничні перевезення тут становить мінімум 30 пар поїздів.
На думку учасників проекту, експлуатація колії дозволить частково вирішити багаторічну проблему транспортно-промислового вузла в районі Малого Аджалицького лиману. "Економічна доцільність будівництва другого головного шляху перегону Чорноморська-Берегова полягає в тому, що початок експлуатації нової ділянки шляху збільшить вантажопотік на 5 мільйонів тонн - до 30 мільйонів тонн на рік", - говорить Андрій Ставніцер, генеральний директор компанії ТІС. За його словами, це спричинить зростання платежів УЗ на 15%, підвищить прибутковість порту "Південний" за рахунок портових зборів і збільшить відрахування до держбюджету; також можна чекати, що виросте кількість робочих місць для залізничників. "Приємно, що цього вдалося досягти завдяки спільним зусиллям держави в особі Укрзалізниці та ТОВ "ТІС" в рамках державно-приватного партнерства. Цей перший досвід стане для нас основним фактором", - сказав Ставніцер, додавши, що ще належить побудувати 30 кілометрів шляху.
За матеріалами:
Подробности
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас