Термінал D визнали непридатним — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Термінал D визнали непридатним

1176
У ландшафт "Борисполя" знову вирішили втрутитися екскаватори. З 1 вересня аеропорт "Бориспіль" переводить всі внутрішні рейси з терміналу А в міжнародний термінал В, повідомив учора журналістам гендиректор підприємства Антон Волів. Таким чином, в аеропорту з'явиться перший трансферний термінал, який буде працювати на обслуговування як внутрішніх, так і міжнародних рейсів. При цьому термінал А буде закритий, заявив пан Волів.
За словами гендиректора, пертурбації в "Борисполі" пов'язані зі зміною концепції розвитку аеропорту. Її перегляд стався після приходу на підприємство нового керівництва (нагадаємо, в квітні з посади гендиректора був звільнений Борис Шахсуваров, і пан Волів посів його місце) і залучення іноземних консультантів.
Наразі реконструкція терміналу В підходить до завершення, і керівництво вирішило, що доцільніше буде повністю відмовитися від окремого терміналу для внутрішніх ліній. Це стане можливим завдяки збільшенню пропускної спроможності терміналу В з нинішніх 1600 до 2400 пасажирів на годину. Крім того, до вересня оновлений термінал В повинен здивувати пасажирів розширеною зоною вильоту (з 350 кв. м до 1,5 тис. кв. м) та прильоту (з 140 кв. м до 250 кв. м), збільшенням кількості стійок реєстрації, новими залами очікування, збільшеним в 1,5 рази багажним транспортером.
Авіакомпанії позитивно оцінюють нововведення, пов'язані зі злиттям терміналів А і В. У "АероСвіті" припускають, що одночасне збільшення пропускної здатності терміналу В та скорочення часу стикувань трансферних рейсів до 40 хвилин дозволить компанії сформувати якісно новий розклад польотів. "Як головна транзитогенеруюча компанія аеропорту "АероСвіт" виграє від цих змін більше за інших. Ми отримаємо можливість стиснути в часі денну стикувальні хвилю, яка зараз розтягнута приблизно на п'ять годин, підвищивши таким чином якість стикувань і зробивши їх більш зручними для пасажирів", - говорить помічник гендиректора "АероСвіту" із зв'язків з громадськістю Сергій Куций. У "Міжнародних авіалініях України" (МАУ) зручності відчують у меншому ступені, оскільки зараз всі міжнародні рейси компанії здійснюється з терміналу F - тобто пасажири внутрішніх рейсів все одно змушені будуть робити пересадку в інший термінал. "Але відстань між терміналами В і F приблизно вдвічі менша, ніж між А і F. Крім того, у терміналі В більш розвинені технологічні схеми обслуговування пасажирів, ніж в А", - відзначає прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.
Разом з тим набагато більше неоднозначних оцінок викликають плани керівництва аеропорту з подальшого розвитку інфраструктури підприємства. По-перше, відкриття терміналу D знову відкладається: Антон Волів прогнозує, що заробити повноцінно він зможе тільки до кінця 2012 р., а не до початку, як планувалося. У грудні 2011 р. D почне працювати тільки в тестовому режимі, а до початку чемпіонату буде здатний обслуговувати, за словами пана Волова, лише вболівальників (очевидно, маються на увазі чартерні рейси) - у зв'язку з обмеженими можливостями з транзиту. По-друге, в проект реконструкції терміналу D будуть внесені суттєві корективи, в результаті яких пропускна спроможність терміналу повинна підвищитися з заявлених раніше 5 млн. до 15 млн. пасажирів. При цьому адміністрація аеропорту не виключає, що при введенні його в експлуатацію термінал В буде закритий, а в D перейдуть як міжнародні, так і всі внутрішні рейси. На питання про те, що при цьому буде з будівлями і територіями, на яких зараз розташовуються термінали А і В, однозначно відповісти в "Борисполі" не готові. "У цій ситуації не зрозуміло, скільки ще грошей потрібно на добудову терміналу D, який так і не відкриється під Євро, і навіщо було вкладати гроші в термінал В, якщо через рік його зібралися закривати. З державної точки зору це недоцільно", - впевнений виконавчий директор Центру кримінологічних досліджень В'ячеслав Коновалов. Нагадаємо, тільки в березні Кабмін затвердив проект реконструкції терміналу В кошторисною вартістю в 251,9 млн. грн. На термінал D раніше планувалося витратити $180 млн. (станом на червень виконано 60% будівельно-монтажних робіт). В аеропорту визнають, що переглядати проект необхідно через наявність у ньому суттєвих недоліків - в терміналі виявилися не передбачені зони для транзиту і обслуговування внутрішніх рейсів. Тепер до D потрібно прибудувати ще близько 36 тис. кв. м (на даному етапі проектна площа - 107 тис. кв. м).
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас