У Польщі не бачать проблеми через затримки з будівництвом стадіонів до Євро-2012 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Польщі не бачать проблеми через затримки з будівництвом стадіонів до Євро-2012

Казна та Політика
188
Директор турніру "Євро-2012" у Польщі Адам Олкович не вважає проблемою відстрочку здачі в експлуатацію стадіонів, на яких через рік будуть проходити матчі Чемпіонату Європи з футболу.
"Незважаючи на корекції графіків, у нас ситуація некритична. Я бачив, як в Афінах готувалися Олімпійські ігри: на аренах в останній день ще йшли роботи. А на стадіонах чемпіонату світу в ПАР за два-три місяці перед турніром засівали поле. Ми для себе визначилися з внутрішньої завданням: здати арени до середини 2011 року. УЄФА розуміє нашу ситуацію. Там кажуть: нічого страшного, якщо стадіон здадуть не 8 червня, а 25 червня 2011 року. Важливо до кінця року вирішити на 100% питання стадіонів" , - сказав він в інтерв'ю Інформаційному центру "Україна-2012".
Олкович нагадав, що стадіон у Познані повністю готовий. Гданській арені для завершення державної експертизи бракує підтвердження про безпеку від пожежної служби і поліції. "У Польщі дуже сувора процедура схвалення будівельних об'єктів. Але за тиждень-два всі дозволи з експлуатації ми отримаємо на руки. У Варшаві буде затримка на три-чотири місяці у зв'язку з необхідністю виправити вади зовнішньої сходів. Потім відкриємо стадіон у Вроцлаві", - повідомив він.
Директор "Євро-2012" у Польщі зазначив, що продані на комерційній основі назви стадіонів під час турніру будуть скасовані. "Цей пункт прописується в угоді з бізнес-партнерами. Всі спортивні об'єкти будуть носити прості назви - Арена в Гданську, Арена в Києві, Арена у Варшаві та інші. Можливо, за винятком "Донбас-Арени", яка вже стала європейським брендом", - пояснив Олкович.
Зараз у Польщі на імені заробляє лише "PGE Арена Гданськ". До Євро будуть продані назви ще двох стадіонів. Познанська арена діє майже рік, але поки не знайшла собі партнера. У Вроцлаві комерційний партнер буде оголошено ближче до завершення робіт на арені. Варшавська арена, яка має національний статус, не виставлятиме на продаж імені.
Як зазначив Олкович, завдяки розвиненому самоврядуванню арени у Вроцлаві, Познані та Гданську перебувають в міському управлінні. Місто повністю відповідає за життєздатність арени, її наповнюваність і програму заходів. Внесок держави з цих об'єктів становить 33%.
"Ще на початку ми визначили стандартну ціну кожного посадкового місця на стадіоні - близько трьох тисяч євро. І домовилися, що на кожне місце з цих коштів центральна влада дає одну тисячу. Решта - за містом. У разі якщо мерія хоче поліпшення умов, технологій - вона бере на себе додаткові витрати. Я, наприклад, можу сказати, що в 44-тисячний стадіон у Гданську Варшава вклала 44 мільйони євро. Загальний кошторис стадіону - 220 мільйонів", - розповів представник Польщі.
На його думку, стадіони у Польщі будуть затребувані і після проведення європейської першості. "Сьогодні наші команди на рівні вищої ліги в Польщі грають на маленьких тісних стадіонах на 10-15 тисяч місць. Але якщо буде надсучасна арена, впевнений, кожен матч приверне 20-30 тисяч глядачів", - вважає Олкович.
Директор "Євро-2012" у Польщі повідомив, що аеропорти для чемпіонату в його країні будуть будувати до травня 2012 року. Внесено корективи і в дорожній план - через затяжні тендерні процедури, відставання будівельників. Із запланованих 3 тисяч кілометрів нових автобанів та швидкісних доріг до початку турніру буде зроблено лише 1,5 тисячі.
Що стосується залізниці, то в Польщі проводиться модернізація вокзалів і колії, йде робота над збільшенням середньої швидкості поїздів. Планується покупка 15 швидкісних італійських поїздів. Було заплановано модернізувати 15 вокзалів, з яких до початку турніру буде готово сім.
За рік до початку Євро-2012 Олкович вже підводить певні підсумки підготовки Польщі до цієї події. "По-перше, ми працювали пліч-о-пліч з іноземними архітекторами та будівельними компаніями. Застосовували нові технології. Перейняли їхній досвід - і в організації, умови роботи, стандартів у всіх сферах життя. По-друге, поляки усвідомлюють, що всі об'єкти будуються для наших дітей: і нові дороги, і аеропорти, і стадіони. По-третє, Євро ми сприймаємо як трамплін. Треба зберегти такі ж темпи оновлення країни і після чемпіонату Європи. Як свідчить економічний аналіз, чемпіонат вплине на зростання ВВП - плюс 2% у рік", - підкреслив він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас