Українці оцінили репутацію банків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці оцінили репутацію банків

1175
Згідно з дослідженням, проведеним GfKUkraine, найбільш важливими чинниками, які впливають на наміри користуватися послугами банків, є розташування банків і орієнтація на клієнта, повідомляє ЛігаБізнесІнформ.
На початок весни 2011 року українці нижче оцінили репутацію банків - середнє значення склало 3,62 балу з 5 порівняно з 3,72 балу півроку тому. Одночасно українці дають оптимістичніші оцінки за окремими іміджевими характеристиками банків. Найбільш важливими чинниками, які впливають на наміри користуватися послугами банків, є розташування банків і орієнтація на клієнта. Про це свідчать результати чергової хвилі регулярного дослідження іміджу найбільших українських банків*, що проводиться GfKUkraine.
Згідно з результатами дослідження, які має в своєму розпорядженні ЛІГА.Фінанси, в березні 2011 року в порівнянні з вереснем 2010 року, українці нижче оцінили репутацію банків загалом - 3,62 балу з 5, тоді як у вересні 2010 року ця оцінка склала 3,72 балу. Серед досліджуваних банків кращу репутацію, ніж загалом по ринку, мають Райффайзен Банк Аваль (3,81 балу) і Приватбанк (3,79).
На думку респондентів, найпривабливішими для співпраці є банки з найкращою репутацією (Приватбанк, Райффайзен Банк Аваль). "Загальним правилом є те, що оцінка репутації банку пов'язана з рівнем знання банку: репутацію відоміших банків оцінюють вище, ніж менш відомих, тому підвищення рівня знання банку є одним із способів поліпшення репутації банку", - коментує Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GFK Ukraine.
Найбільш важливими чинниками, які впливають на наміри респондентів користуватися послугами банків, є "розташування" і "клієнтоорієнтований банк". Важливість фактора розміщення (розташування відділень і банкоматів в зручному місці, поряд з домом, роботою) свідчить, що респонденти менше готові витрачати час на похід до незручно розташованого відділення, а швидше виберуть те, яке знаходиться поруч.
"Тому ми рекомендуємо приділити значну увагу рекламі банку в зонах обхвату відділень. В той же час банки із зручно розміщеними відділеннями повинні зарекомендувати себе як банки з вигідними тарифами, чесні по відношенню до клієнтів і банки, клієнтами яких бути престижно", - відзначає Дмитро Яблоновський.
На початку весни всі банки з опитувальника поліпшили свій імідж за окремими іміджевими характеристиками. Погіршення загальної оцінки репутації банків при кращих оцінках за окремими іміджевими характеристиками може говорити про те, що погіршуються загальні настрої і чекання громадян щодо економічної ситуації. На думку експертів GFK Ukraine, це вказує на необхідність (особливо для великих банків) підтримувати позитивний імідж не лише власного бренду, але й іміджу банківського сектора загалом.
За матеріалами:
ЛігаБізнесІнформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас