"Укрзалізниці" необхідно понад 2 млрд грн. на ремонт локомотивного парку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укрзалізниці" необхідно понад 2 млрд грн. на ремонт локомотивного парку

Казна та Політика
288
Локомотивний парк "Укрзалізниці" вимагає капітального оновлення. Про це повідомив заступник начальника головного управління локомотивного господарства "Укрзалізниці" Ігор Батюшин під час прес-туру на локомотивне депо Київ-Пасажирський, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
"На сьогодні середній знос парку тепловозів становить 97%, електровозів - 90%. Впродовж 2011-2015 рр. з інвентарного парку за зношеність буде вилучено 195 електровозів і 340 тепловозів. Велику частину парку становлять електровози, магістральні тепловози, маневрові тепловози та інші локомотиви, спроектовані і виготовлені в 50-60 роках минулого століття", - сказав Батюшин.
За даними залізничників, велика частина застарілого тягового рухомого складу вимагає на 40-60% більше витрат на ремонти.
Крім того, наявні локомотиви не дозволяють збільшити швидкість руху поїздів. Через значну зношеність тягового рухомого складу, який експлуатується з перевищенням термінів служби, встановлених заводами-виробниками, залізничники змушені проводити велику кількість позапланових ремонтів.
"Замість придбання нового рухомого складу "Укрзалізниця" змушена проводити капітальні ремонти з продовженням встановленого заводами-виробниками нормативного терміну служби з обов'язковим визначенням залишкового ресурсу конструкцій локомотивів, зокрема, в 2011 р. передбачається оздоровити капітальним ремонтом і модернізацією в умовах заводів 110 електровозів і 53 тепловози на загальну суму близько 900 млн грн., а також поточними ремонтами майже 8 тис. електровозів, 2,5 тис. тепловозів на загальну суму понад 1,2 млрд грн.", - підкреслив Батюшин.
За словами Батюшина, без допомоги держави адміністрація не в змозі вирішити проблему зношеності парку: "Ми дуже сподіваємося, що Верховна рада прийме відповідний пакет законів щодо реформи залізничного транспорту, де ми матимемо можливість залучати кошти інвесторів".
На сьогодні, в уряді замість прямої підтримки мають намір провести комплексну реформу транспортної галузі.
Нагадаємо, що в 2010 р. було відремонтовано більше 3 тисяч одиниць транспорту: з них тепловозів - більше 1 тис., електровозів - більше 2 тис., лише за 4 місяці поточного року позапланових ремонтів вже проведено більше тисячі.
Раніше, для заміни частини парку тягового рухомого складу, відпрацьованого нормативний термін служби, "Укрзалізницею" була розроблена Комплексна програма оновлення залізничного рухомого складу України на 2008-2020 рр.
Згідно з даною програмою, в період 2008-2010 рр. необхідно було придбати 146 електровозів і 26 тепловозів. Проте за ці три роки, виходячи з фінансових можливостей залізниць України, придбано 45 електровозів і 4 тепловози.
В даний час на залізницях України експлуатуються магістральні вантажні, пасажирські і маневрові тепловози; магістральні вантажні і пасажирські електровози. В цілому інвентарний парк тягового рухомого складу налічує 2447 тепловозів і 1863 електровози. В експлуатації перебувають 1454 тепловози і 1271 електровоз.
"Укрзалізниця" є монополістом у сфері залізничних перевезень. Державна адміністрація залізничного транспорту України була створена в 1991 р. і є органом управління залізничним транспортом загального користування. Згідно з даними "Укрзалізниці", в її відомстві перебувають: 6 залізниць (Донецька, Львівська, Одеська, Придніпровська, Південна, Південно-Західна); 27 дирекцій залізничних перевезень.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас