Олексій Дяків і Володимир Присяжнюк спробують вино — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Олексій Дяків і Володимир Присяжнюк спробують вино

Аграрний ринок
1664
Власники БЦ "Кубик-Центр" Олексій Дяків і Володимир Присяжнюк вирішили зайнятися виробництвом преміального вина. Вклавши $15 млн у потужності заводу "Князя Трубецького", підприємці розраховують посісти 3% ринку преміальних вин. За вартістю продукція заводу буде конкурувати з винами середнього цінового сегмента Франції, Нового Світу та Італії.
Поки український споживач надає перевагу імпортним винам, тому що якість вітчизняних досі була невисокою, відзначають учасники ринку.
Про те, що завод "Князя Трубецького" почав виробництво українського вина, минулого понеділка повідомив співвласник підприємства Олексій Дяків. Завод розташований в селі Веселе Херсонської області, загальна площа виноградників - 150 га. На підприємстві будуть випускатися витримані, молоді та марочні вина під різними торговими марками, серед них "Оксамит України", "Перлина Степу", "Мерло", "Шардоне", "Аліготе", "Каберне". "У період з 2005 по 2011 рік підприємство проходило реконструкцію. За цей час було інвестовано $15 млн. Ми відновили виноградники, завезли нове обладнання", - розповів керівник проекту підприємства Дмитро Сусленко. В роздробі вино з'явиться навесні, його вартість складе 55-90 грн за пляшку 0,7 л. За 2011-2012 маркетинговий рік компанія планує продати 200 тис. пляшок, витрати на маркетинг складуть до $500 тис.
Контрольний пакет ВАТ "Князя Трубецького" у розмірі 58,5% належить КУА "Сучасні фінансові інструменти", 30,2% - ТОВ "Соломія". Кінцевими власниками себе називають Олексій Дяків і Володимир Присяжнюк, що володіють бізнес-центром "Кубик" по вулиці Шолуденка, 3, елітними житловими будинками на вулицях Золотоворітській, 13 і Круглоуніверситетській, 4-6.
Найближчими роками завод "Князя Трубецького" розраховує посісти 3% ринку в сегменті преміальних вин. За даними компанії, з посиланням на експертів, обсяг ринку в цьому сегменті оцінюється приблизно в 8-9 млн пляшок вина на рік. "Цього року ми також плануємо експортувати продукцію в Росію, в першу чергу в Москву і Санкт-Петербург", - говорить пан Дяків. Незважаючи на амбітні плани, Олексій Дяків називає основним бізнесом нерухомість, а виробництво вина - хобі.
Поки в преміальному сегменті, на відміну від масового, працює не так багато вітчизняних компаній. "Основні гравці сегменту - ТМ "Колоніст" і "Вина Гулієвих". Термін окупності створення виробництва вин преміального сегмента - 20-30 років, а індустріального - 7-10 років", - говорить генеральний директор "Української алкогольної компанії "Олімп'" Юлія Самойлова. За словами президента асоціації "Національне бюро виноградарства та виноробства" Івана Плачкова, українське вино не посідає навіть 0,1% загального обсягу преміального сегмента.
Посісти 3% ринку цілком реально, але для цього потрібно провести велику роботу з українськими споживачами, кажуть експерти. "За багато років виробництва неякісного вина українці вже не вірять, що вітчизняне вино може бути хорошим. Довіру споживачів потрібно відновлювати", - говорить пан Плачков. З ним погоджується пані Самойлова - якщо в споживача буде вибір між українським вином і винами Нового Світу, Франції чи Італії, в більшості випадків він вибере останнє.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас