150
Microsoft забезпечить автомобілі Toyota Інтернетом
Корпорація Microsoft і японська Toyota об'єднають зусилля, щоб провести інтернет-технології в автомобілі.
Основна мета проекту корпорацій - впровадження в автомобілі Toyota технологій GPS і послуг мультимедіа, повідомляє Бі-бі-сі.
Корпорації інвестують 12 млн. дол. на Toyota Media Services - дочірнє підприємство автовиробника, яке займається розробкою цифрових проектів.
Першими автомобілями, оснащеними новим сервісом, будуть гібридні моделі Toyota 2012 року. Корпорація розраховує, що вже до 2015 року автомобілі будуть доступні клієнтам по всьому світу.
У рамках співробітництва Toyota буде використовувати в своїх автомобілях операційну систему Windows Azure.
"Співпраця Microsoft і Toyota - важливий крок в розвитку мобільного та енергетичного менеджменту для користувачів всього світу", - сказав президент Toyota Акіо Тойода.
Microsoft співпрацює з автовиробниками вже кілька років, проте до цього часу основним партнером корпорації була північноамериканська компанія Ford.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною
Також за темою
НБУ підвищить вимоги до захисту платіжних операцій
Держбюджет-2026: мінімальну зарплату та прожитковий мінімум збільшено (основні цифри)
У Раді пояснили, чому в Україні більшість громадян отримують низькі пенсії, а вчителі — низькі зарплати
Які податки з посилок, сервісів таксі та кур’єрських служб готують у ВР
росія переходить на бартерну торгівлю з Китаєм для обходу санкцій — Reuters
Як змінились ціни на купівлю квартир за рік по Україні