0 800 307 555
0 800 307 555

У центрі Києва буде менше бігбордів


У центрі Києва буде менше бігбордів

Глава КМДА Олександр Попов і оператори столичного ринку зовнішньої реклами, що входять до Асоціації зовнішньої реклами України, підписали Меморандум про взаєморозуміння. Про це повідомили в прес-службі КМДА.

У рамках Меморандуму оператори зовнішньої реклами зобов'язалися до 1 квітня 2012 пропорційно скоротити кількість своїх наземних конструкцій у центральній та історичній частині Києва (в тому числі в 1,5 км зоні навколо НСК "Олімпійський"), а також зменшити їх площу до 8 кв. м.

Документ має на меті оптимізувати кількість рекламних конструкцій в місті й визначити пріоритетні напрямки розвитку ринку зовнішньої реклами Києва.

"Ми повинні навести порядок на вулицях міста. Така кількість рекламних конструкцій, як сьогодні на центральних вулицях Києва, неприпустима. Тому ми схвалюємо готовність операторів зовнішньої реклами виявити соціальну відповідальність і співпрацювати з владою", - зазначив Олександр Попов.

За його словами, оператори ринку повинні самостійно вирішити, яка кількість конструкцій залишиться у володінні кожної з компаній. При цьому повинні бути враховані інтереси тих розповсюджувачів реклами, які ще не підписали меморандум, адже документ відкритий для підписання всіма учасниками ринку.

Також Олександр Попов зазначив, що до 1 вересня 2011 року в Києві буде діяти мораторій на встановлення нових рекламних конструкцій.

Зараз у центральній частині міста налічується 2800 наземних рекламних засобів, що мають чинні дозвільні документи. У результаті скорочення має залишитися 2000 наземних конструкцій.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua