0 800 307 555
0 800 307 555

Через землетрус продажі машин в Японії впали на третину


Через землетрус продажі машин в Японії впали на третину

За підсумками березня 2011 року на японському ринку було реалізовано 279,4 тисячі легкових автомобілів, вантажівок і автобусів, що на 37 відсотків менше в порівнянні з аналогічним періодом 2010 року.

Експерти пояснюють падіння попиту на машини землетрусом, що стався 11 березня, і припиненням держпідтримки при купівлі економічних автомобілів, повідомляє Bloomberg.

Найзначніше природна катастрофа позначилася на продажах корпорації Toyota: попит на її автомобілі знизився майже в два рази, всього в березні компанії вдалося реалізувати 110,7 тисячі машин (без урахування марки Lexus). Крім того, продажі марки Nissan впали на 38 відсотків (до 45,7 тисячі штук), Honda - на 28 відсотків (до 43,3 тисячі машин).

Після скасування держпрограми, що надає знижку при покупці економічних автомобілів, аналітики прогнозували падіння японського авторинку в 2011 році на 13 відсотків. Проте природна катастрофа і її наслідки можуть ще більше знизити попит на машини. При цьому автомобільні компанії поки не змогли оцінити збиток, який буде завдано ринку через землетрус. Раніше повідомлялося, що одна тільки корпорація Toyota недовипустить 500 тисяч автомобілів.

Землетрус, який стався 11 березня на північному сході Японії, і викликане ним цунамі змусили компанії Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi, Suzuki тимчасово призупинити виробництво на місцевих заводах. Крім того, закрити свої підприємства були змушені близько 500 виробників автокомплектуючих, які поставляють деталі для компаній по всьому світу.

За попередніми оцінками, землетрус в Японії і його наслідки загрожують світовому автопрому падінням виробництва на 30 відсотків.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua