376
Не всім банкам допомагає реклама
— Казна та Політика
Рекламна активність підвищує впізнаваність банків, але не завжди веде до припливу клієнтів. Це показало дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, проведене компанією GfK Ukraine.
Опитування, проведене в четвертому кварталі минулого року, показало, що населення найкраще знає ПриватБанк, Ощадбанк та Райффайзен Банк Аваль. Без підказки ці банки змогли назвати 80%, 63%, 61% респондентів відповідно. Четверте місце утримує Надра Банк (24% респондентів), проте рівень знання банку продовжує знижуватися.
За досліджуваний період покращилося і знання банків з підказкою. Як повідомляє GfK Ukraine, для УкрСиббанку, Райффайзен Банку Аваль це в основному пов'язано зі збільшенням рекламної активності, для ПриватБанку, Дельта Банку, частково УкрСиббанку - з активним кредитуванням в точках продажу (в мережі з продажу техніки).
"Для більшості банків, що беруть участь в дослідженні, пожвавлення рекламної активності привело до підвищення рівня знання бренду. Однак тільки для деяких з них - до підвищення рівня привабливості бренду і придбання клієнтів. Це може свідчити про необхідність більш якісно підходити до попереднього тестування реклами", - говорить
Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK
Ukraine.
На кінець року найбільше респондентів користувалися послугами Ощадбанку (41,7% опитаних) та ПриватБанку (35,7%). На клієнтів Райффайзен Банк Аваль припадає 12,2% опитаних.
Соціологи оцінили і такий показник, як потенціал банку - число респондентів, які вважають його привабливим, але послугами не користуються. На кінець 2010 року найбільш потенційними були ПриватБанк (7,3% опитаних) та Райффайзен Банк Аваль (7,2%). Одночасно в четвертому кварталі 2010 року зріс рівень привабливості Альфа-Банку і Дельта Банку.
Вибірка опитування складає по 1000 респондентів щомісячно. Вона є репрезентативною для населення України старше 16 років за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилося методом особистого інтерв'ю.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною