Bulgari влився в імперію Арно — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Bulgari влився в імперію Арно

Казна та Політика
330
Відповідно до спільного прес-релізу компаній, LVMH погодилася обміняти контрольний 50,4%-ний пакет акцій Bulgari, що належить родині Булгарі, на 3% своїх акцій, оцінених у EUR1,87 млрд. ($2,6 млрд.). Іншу частку французький конгломерат викупить за готівку у міноритарних акціонерів. Їм буде запропоновано за EUR12, 25 за кожну акцію Bulgari (EUR1,84 млрд. за весь пакет).
Премія до ринкової ціни акцій станом на 4 березня складе 61%. З урахуванням боргів, що висять на балансах Bulgari, загальна вартість операції оцінюється в $6 млрд.
"Це вже не питання фінансів. Велику роль тут грають придбання ефективного стилю управління та досвіду в розвитку брендів. Для нас це ідеальне злиття на всіх рівнях", - прокоментував угоду 62-річний власник LVMH Бернар Арно.
Бернар Арно - найбагатша людина Франції і друг президента Ніколя Саркозі - виношував ідею купівлі бізнесу Bulgari близько десяти років, але, перш ніж зробити фінальне пропозицію, почекав, поки італійська компанія почне страждати від збитків, переживе фінансову кризу і зіткнеться з проблемами відновлення після неї.
Поглинання Bulgari дозволить LVMH, що володіє годинниковим брендом Tag Heuer, подвоїти бізнес з виробництва годинників і ювелірних прикрас. Очікується, що укрупненій компанії буде простіше домінувати в індустрії, де масштаб і глобальне охоплення мають дедалі більше значення. Новим главою дивізіону годинників і ювелірних прикрас LVMH стане нинішній гендиректор Bulgari 53-річний Франческо Трапані.
"Все сильніше і сильніше я схилявся до думки, що великі групи будуть чільної силою на ринку предметів розкоші. Життя безперервно буде ускладнюватися для незалежних гравців, які не мають достатнього масштабу. Підтримка величезного конгломерату LVMH дозволить нам збільшити активність, прискорити прогрес і зменшити число зроблених помилок", - заявив Трапані.
Гендиректор зізнався, що хоча минулого року він публічно заперечував імовірність продажу бізнесу Bulgari, вже тоді він активно вивчав з радниками з банку Credit Suisse можливості утворення потенційних партнерств. Коли спроба організувати конфедерацію італійських виробників розкоші показала свою неспроможність, Bulgari почав підшукувати іноземного партнера.
Вибір LVMH, зокрема, зумовлений тим, що французи мають добре розвинені торговельні мережі на багатообіцяючому ринку Китаю, за рахунок якого Bulgari сподівається збільшити продажі своїх виробів вартістю від $1 млн. за штуку.
"LVMH вирішила інвестувати так багато грошей в Bulgari, тому що вони вважають, що наш зоряний бренд дасть їм можливість зміцнити сегмент годинників і ювелірних прикрас, який зараз слабкий у порівнянні з іншими бізнесами компанії. Вони не дурні, щоб заплатити таку величезну суму тільки для того, щоб поповнити свою колекцію брендів", - уточнив Франческо Трапані.
За словами експертів, виробники предметів розкоші готуються в найближчі роки отримати прибуток на зростанні попиту в Індії, Бразилії та Китаї. За прогнозом банку HSBC, попит на світовому ринку розкоші зросте на 11% в 2011 р. і на 9% - в 2012 р.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас