"Укррічфлот" вважає невигідним для держави стримувати зростання тарифів на залізничні перевезення вантажів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Укррічфлот" вважає невигідним для держави стримувати зростання тарифів на залізничні перевезення вантажів

Казна та Політика
237
Акціонерна судноплавна компанія "Укррічфлот" (Київ) вважає, що стримування зростання тарифів на залізничні перевезення вантажів невигідно державі...
Про це повідомив генеральний директор "Укррічфлоту" Валентин Касапчук.
За його словами, низькі тарифи Державної адміністрації залізничного транспорту "Укрзалізниця" на перевезення вантажів стримують розвиток інших видів транспорту.
"Скільки держава втрачає, стримуючи тарифи "Укрзалізниці", вона 4 рази переплачує", - підкреслив Касапчук.
Він повідомив, що, по-перше, держава підтримує річкову інфраструктуру в належному стані - контролює стан фарватеру, надає навігацію, містить шлюзове господарство - і при цьому не повертає собі ці витрати у вигляді платежів та податків від діяльності на річках.
По-друге, держбюджет недоотримує доходи від самих залізниць і від автомобільної галузі, оскільки вони часто змушені перевозити вантажі на межі рентабельності або собі в збиток.
По-третє, перевантаженість залізних і автодоріг призводить до їх інтенсивного зносу, тому більше коштів необхідно виділяти на їх ремонт і ремонт рухомого складу.
Крім того, Касапчук додав, що не створюються робочі місця в річкової галузі, що могло б поліпшити соціально-економічне становище в прибережних регіонах.
Він повідомив, що всього в Україні близько 1 тис. км внутрішніх водних шляхів - це річки Дніпро, Десна, Дністер, Буг та інші, при цьому використовується фактично тільки Дніпро, але не повною мірою.
"Порядку 60-70 млн тонн вантажів у 1991-1992 роках перевозилося внутрішнім водним транспортом... На сьогоднішній день - ледве близько 4-5 млн тонн вантажів по Дніпру", - зазначив гендиректор компанії.
Касапчук повідомив, що наразі собівартість перевезення на річках на деякі вантажі на 2-3 долари вища, ніж рівень тарифів залізниць.
За його словами, порти "Укррічфлоту" завантажені зараз на 15-20% від потужності, а річпорти інших компаній, ймовірно, ще менше.
Він також підкреслив, що при усуненні тарифного дисбалансу на річковий транспорт переорієнтуються будівельні вантажі, рудна і зернова групи вантажів і вугілля.
Як повідомляло агентство, "Укрзалізниця" прогнозує, що при підвищенні тарифів на перевезення дешевих вантажів по залізницях вони зрівняються з тарифами на перевезення вантажів річками в серпні-вересні.
У січні Міністерство інфраструктури ініціювало щомісячне в 2011 році підвищення тарифів на перевезення вантажів "Укрзалізницею" на 2,2%.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас