1155
Авіакомпанія Коломойського вибрала Embraer, а не Антонова
Авіаційна компанія "Дніпроавіа" домовилася з бразильським авіабудівним концерном Empresa Brasileira de Aeronautica про поставку 10 літаків Embraer 190 з можливістю збільшення контракту ще на 5 повітряних суден.
Як йдеться у повідомленні Embraer, загальна вартість операції з каталожної ціни, заснованої на економічних умовах січня 2010 року, становить 400 млн. дол. і може досягти 600 млн. дол., якщо контракт буде збільшений.
Бразильський авіавиробник уточнює, що купуються літаки будуть використовуватися компанією "Дніпроавіа" в кооперації з іншим членом альянсу "Аеросвіт", а сама угода буде структурована як лізингова з залученням третьої сторони.
Embraer нагадує, що вже співпрацює з "Дніпроавіа", флот літаків Embraer 145, які цього року досягне 25, і впевнена, що поставка Embraer 190 дозволить "Дніпроавіа" і її партнерам успішно розширити присутність на європейському ринку. За даними бразильського виробника, після досягнутої угоди "Дніпроавіа" стане найбільшим експлуатантом літаків Embraer у Східній Європі.
Передбачається, що Embraer 190 будуть поставлятися в двокласовій компановці із загальним числом місць 104. Поставка перших двох літаків очікується в четвертому кварталі 2011 року. Вони будуть базуватися переважно в хабі альянсу аеропорту "Бориспіль".
Нагадаємо, "Дніпроавіа", до складу якої входить аеропорт "Дніпропетровськ", здійснює регулярні й чартерні авіарейси сполученням з країнами Європи, Близького Сходу, СНД. Флот авіакомпанії складається з трьох Boeing 737 і 22 Embraer-145. Основним акціонерів "Дніпроавіа" є ТОВ "Галтера", пов'язане з бізнесменом Ігорем Коломойським.
Однією з умов приєднання "Дніпроавіа" восени 2010 року до "Української авіаційної групи", до складу якої входять також контрольовані Коломойським "АероСвіт" і "Донбасаеро", було забезпечення конкурентних умов стосовно доступу авіакомпаній, що не входять до альянсу, до послуг аеропорту.
Український авіапром випускає ближньомагістральні пасажирські літаки Ан-148 і Ан-158. Регіональний Ан-148 розроблений в Україні КБ імені Антонова, за ліцензією збирається на Воронезькому авіабудівному об'єднанні. Каталожна ціна літака - 25 млн. дол. Ан-158 призначений для перевезення 86 пасажирів. Його вартість оцінюється в 27 млн. дол.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною