51
GM навчив машини розмовляти по-людськи
З автомобілем можна тепер спілкуватися простою розмовною мовою - розпізнавання повсякденної мови стало можливим на всіх моделях Chevrolet, Buick, GMC і Cadillac 2011 року з встановленою системою OnStar Virtual Advisor.
Новинка поки доступна англійською, французькою, іспанською та китайською мовами. Підняти спілкування "людина-машина" на новий рівень допомогли фахівці електронно-лінгвістичної компанії Nuance Communications (Массачусетс), які давно зайняті проблемою оцифровки розмовної мови. Їхня основна спеціалізація - медицина, коли пацієнти позбавлені можливості навіть натиснути на кнопку і можуть спілкуватися із зовнішнім світом тільки голосом.
Водіям тепер можна просто сказати: "Мені потрібно зателефонувати за телефоном" або "Хочу подзвонити", "Яка сьогодні погода?" або "Що там з трафіком?", щоб машина підключилася до Інтернету і осмислено відповіла на запит. Безпосередньо перед спілкуванням потрібно повідомити машину, що наступний запит адресований саме їй, а інакше автоматика почне просто втручатися в розмову пасажирів.
Нове покоління системи OnStar стало доступним з грудня і максимально адаптоване до роботи з мобільними пристроями.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною
Також за темою
Сума на субсидії та пільги на 2026 рік — бюджет-2026
Кабмін схвалив три антикорупційні законопроєкти: що вони передбачають
Держборг перевищить 100% розміру економіки України у 2026 році, — проєкт бюджету
Членство України в ЄС: позитивний та негативний сценарій — Фурса
Україна пропонує розширити санкції проти тіньового флоту росії
Прогноз ціни Solana: SOL націлився на 300 $ після зростання до 247 $, у фокусі прорив до 250 $