GM навчив машини розмовляти по-людськи
З автомобілем можна тепер спілкуватися простою розмовною мовою - розпізнавання повсякденної мови стало можливим на всіх моделях Chevrolet, Buick, GMC і Cadillac 2011 року з встановленою системою OnStar Virtual Advisor.
Новинка поки доступна англійською, французькою, іспанською та китайською мовами. Підняти спілкування "людина-машина" на новий рівень допомогли фахівці електронно-лінгвістичної компанії Nuance Communications (Массачусетс), які давно зайняті проблемою оцифровки розмовної мови. Їхня основна спеціалізація - медицина, коли пацієнти позбавлені можливості навіть натиснути на кнопку і можуть спілкуватися із зовнішнім світом тільки голосом.
Водіям тепер можна просто сказати: "Мені потрібно зателефонувати за телефоном" або "Хочу подзвонити", "Яка сьогодні погода?" або "Що там з трафіком?", щоб машина підключилася до Інтернету і осмислено відповіла на запит. Безпосередньо перед спілкуванням потрібно повідомити машину, що наступний запит адресований саме їй, а інакше автоматика почне просто втручатися в розмову пасажирів.
Нове покоління системи OnStar стало доступним з грудня і максимально адаптоване до роботи з мобільними пристроями.
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною