112
Влада оцінює будівництво метро на Троєщину в 14 млрд гривень
— Казна та Політика
Київська міськдержадміністрація оцінює вартість будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро з урахуванням комплектації її вагонами в 14 млрд гривень.
Про це журналістам 27 січня повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко.
"Загальний обсяг проекту буде коштувати близько 14 млрд гривень", - сказав Крамаренко.
За його словами, ця сума включає 5,2 млрд гривень - будівництво метро на лівому березі, 5,5 млрд гривень - будівництво цієї гілки метро на правому березі (без урахування Подільсько-Воскресенського мостового переходу).
Крім того, у вартість проекту входить і закупівля необхідного рухомого складу в кількості близько 200 вагонів.
За даними Крамаренка, один вагон українського виробництва коштує від 8 млн гривень.
Він також уточнив, що наводить дані згідно з проектом, розробленим ще в 2009 році.
Заступник голови Київміськадміністрації також повідомив, що поки остаточно не вирішено, де пройде лінія метро на Троєщині - по проспекту Ватутіна (наземним способом із заміщенням існуючої трамвайної лінії; більш дешевий спосіб) або під вулицею Маяковського.
Він допустив, що для вибору оптимального маршруту будуть проведені громадські слухання.
Крамаренко додав, що це питання вивчається фахівцями при розробці Генерального плану розвитку Києва до 2025 року.
Він також повідомив, що джерело фінансування будівництва цієї гілки метро ще не вибрано.
За умовами Японії, яка раніше заявила про готовність надати кредит в ієнах, при будівництві мають бути використані японські технології (рухомий склад і електроніка), а генпідрядники можуть бути українські.
Водночас ведуться також переговори з українськими і російськими банками про випуск Київським метрополітеном облігацій; в цьому разі Київ зможе сам вибирати виробників устаткування.
Заступник голови Київміськадміністрації зазначив, що реалізувати проект з будівництва Подільсько-Вигурівської гілки метро можна за три роки.
Нагадаємо, київська влада планувала в 2010 році виділити перші гроші на будівництво лінії метро від Троєщини до Лук'янівки. Як повідомив тоді директор інституту Київметротунельпроект Віктор Янікін, будівництво триватиме не менше п'яти років.
За матеріалами: Українські Новини
Поділитися новиною