Основними акцентами українських банків у ЗМІ були стабілізація і позитив — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Основними акцентами українських банків у ЗМІ були стабілізація і позитив

1976
Дослідницька компанія "NOKS fishes" провела щорічний рейтинг медіаактивності банків. Як повідомила FINANCE.UA прес-служба компанії, лідерами з кількості згадувань в ЗМІ в 2010 р. стали: Укрсоцбанк, Приватбанк, Банк Форум, Райффайзен Банк Аваль. Так само, торік Банк Форум вперше ввійшов до трійки лідерів за масштабами медіаактивності.
Кількість згадок досліджуваних банків у 2010 р. знизилася в порівнянні з 2009 р. На думку аналітиків компанії, це пов'язано як з поступовою стабілізацією фінансового ринку, так і з успішними діями самих банків у вирішенні антикризових завдань.
У цілому, інформаційна картина розподілу часток (або місць) в багатьох досліджуваних банків виглядала таким чином:
Укрсоцбанк (9,9% від загальної кількості згадувань досліджуваних банків у зазначений період), ПриватБанк (8,7%), Банк Форум (8,6%), Райффайзен Банк Аваль (8,6%), УкрСиббанк BNP Paribas Group (8,2%), Ощадбанк (7,7%), Укрексімбанк (6,8%), ВТБ Банк (5,3%), ОТР Банк (5,2%), Надра Банк (4,8%) , Родовід Банк (4,6%), Альфа-Банк (4,3%), Банк Фінанси і Кредит (4,0%), Промінвестбанк (3,7%), ПУМБ (3,1%), Сведбанк (2 , 8%), Кредитпромбанк (1,9%), Брокбізнесбанк (1,8%).
При цьому в 2009 році лідерами були Надра Банк, Родовід Банк, Ощадбанк.
Зростання кількості згадувань, а відповідно частки ВТБ Банку в загальній кількості досліджуваних банків, пов'язане з активною інформаційною політикою, що проводиться банком у 2010 році, в розрізі таких тем, як просування продуктів і послуг, оприлюднення стратегії розвитку фінансової установи, підбиття підсумків фінансової діяльності. Активну участь у реалізації інформаційної моделі банку брав топ-менеджмент банку.
Банк Форум значно наростив частку в загальному тренді за рахунок більш різнопланової інформаційної представленості в 2010 році в порівнянні з 2009 роком (на +2,7%). Також можна відзначити, що голова правління банку став найбільш цитованим топ-менеджером досліджуваних банків у 2010 році.
Укрсоцбанк повертається на лідерські позиції в медіасфері за рахунок активної участі в інформаційній політиці банку його топ-менеджера і активного просування банком продуктів і послуг.
Найбільше частка згадувань у 2010 знизилася в порівнянні з 2009 у Надра Банку (-7,6% в 2010 році в порівнянні з 2009), Родовід Банку (-5,4%), Банку Фінанси і Кредит (-1,8%).
Важливими статистичними показниками медіаактивності банків є: суб'єктність (суб'єктна згадка досліджуваного об'єкта - присвоюється об'єкту дослідження, за умови, що він є основним учасником описуваного в тексті дії), тональність (авторська і подієва), активність спікерів банків (у тому числі - і перших осіб).
Лідерами за суб'єктними згадками стали в 2010 році Надра Банк (19,1% від загальної кількості банку займають суб'єктні згадки), Брокбізнесбанк (18,7%), Сведбанк (17,3%), що пов'язано зі значною кількістю релізів банків, але при цьому дещо відокремленим стилем згадувань банків у текстових масивах протягом року.
Частка згадувань з негативною тональністю в 2010 переважала в медіаполі Родовід Банку (33,0% від загальної кількості згадувань банку). Значна кількість згадувань банку з негативною тональністю пов'язана з результатами фінансової діяльності банку, інформацією про частку проблемних кредитів у портфелі банку та іншими негативними фактами, відданими гласності Службою безпеки України.
За часткою публікацій з подієвою позитивною тональністю від загальної кількості згадувань банку в 2010 лідерами були ВТБ Банк (50,1% від загальної кількості згадувань банку), Кредитпромбанк (46,2%), Брокбізнесбанк (41,1%).
Найважливішими темами Кредитпромбанку, що забезпечили йому високий відсоток публікацій з подієвою позитивною тональністю, стали інформація про те, що Європейський банк реконструкції та розвитку вирішив увійти до складу акціонерів Кредитпромбанку, вихід фінансової установи на прибуткову діяльність, інформація про продукти і послуги, що надаються банком. Значна кількість згадок Брокбізнесбанку з позитивною подієвою тональністю пов'язана з активним інформуванням банку про розширення своєї банкоматної та регіональної мережі, нові продукти та послуги, фінансовими результатами банку.
Найвищий відсоток публікацій з позитивною авторською тональністю від загальної кількості згадувань банку ЗМІ був в "УкрСиббанку" (2,6% від загальної кількості згадувань банку), ОТР Банку (1,9%), ПриватБанку (1,8%).
Порівняння даних 2009 і 2010 року, показує, що лідерами за приростом частки суб'єктних згадувань ("текстів про себе") стали ПУМБ (+9,2% від загальної кількості згадувань банку в 2010 у порівнянні з 2009 р.), Сведбанк (+ 8,1%), ВТБ Банк (+5,8%).
Що стосується тональності згадувань, то в 2010 р.,, в порівнянні з 2009 р., наростили частку згадок з позитивною авторською (журналісткою) тональністю ОТР Банк (+1,4% у 2010 у порівнянні з 2009), збільшивши кількість згадок з позитивною авторською тональністю на 269,4%, ВТБ Банк (+1,1%) - відповідно збільшив цей тип згадок у ЗМІ на 628,6%, Банк Фінанси і Кредит (+1,0%) збільшив цей тип згадувань у ЗМІ на 108,8%.
Лідерами зі зростання частки згадувань з позитивною подієвою тональністю в 2010 р., в порівнянні з 2009 р., стали Кредитпромбанк (+38,1% в 2010 р. в порівнянні з 2009 р. і зростання цього типу згадок на 301,7% відносно 2009 року), ВТБ Банк (+ 33,2% і зростання згадок з позитивною подієвою тональністю на 428,3%), Ощадбанк (27,4% і зростання згадок з позитивною подієвою тональністю на 228,7%).
Важливою характеристикою резонансу є характеристика представленості досліджуваних банків у розрізі типів ЗМІ. Найбільше в інформаційних агентствах у 2010 році згадувалися Райффайзен Банк Аваль, Укрсоцбанк, Банк Форум. У друкованих ЗМІ найбільше згадок було в ПриватБанку, Райффайзен Банку Аваль, Укрсоцбанку. В Інтернет-ЗМІ переважали згадки Укрсоцбанку, Банку Форум, Райффайзен Банку Аваль. Найактивніше з регіональними ЗМІ працювали прес-служби ПриватБанку, Ощадбанку, УкрСиббанку.
Важливу роль у формуванні медіаполя банку відіграють спікери. Так, серед досліджуваної групи банків, в 2010 році найбільш активними були спікери Банку Форум, УкрСиббанку, ОТР Банку. Традиційними лідерами за активністю спікерів раніше були Укрсоцбанк та Ощадбанк.
Що стосується представленості перших осіб банків, то найбільш активними в 2010 році стали Колесник Ярослав, голова правління Банку Форум, Тимонькін Борис, голова правління Укрсоцбанку, Лавренчук Володимир, голова правління Райффайзен Банку Аваль, Зінков Дмитро, голова правління OTP Bank, Пушкарьов Вадим, Голова Правління ВТБ Банку (Україна).
Старенчук Світлана
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас