Німці стали частіше купувати продукти харчування через інтернет — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німці стали частіше купувати продукти харчування через інтернет

Казна та Політика
225
Минулого року кількіість німців, які купували продукти харчування через інтернет, значно зросла. Так, в 2010 році запастися провіантом у віртуальних магазинах надали перевагу 4,5 мільйона або 9 відсотків від загального числа користувачів інтернетом у Німеччині - це в тричі більше, ніж у 2009 році.
Такі дані наводяться у звіті федерального об'єднання працівників інформаційної, телекомунікаційної сфери та нових медіа Bitkom, підготовленого за результатами репрезентативного опитування і представленого в Берліні.
На думку експертів, найближчими часом кількість жителів Німеччини, які купують продукти харчування в онлайн-магазинах, буде зростати. Згідно з результатами опитування, майже кожен п'ятий респондент у майбутньому не проти скористатися послугами віртуальних універсамів, повідомляє агентство AFP. А серед молоді та користувачів інтернетом чоловічої статі кількість потенційних покупців ще більша.
Особливою популярністю серед онлайн-покупців користуються делікатеси, які не завжди можна придбати в тепер вже класичних супермаркетах, а також свіжозаморожені продукти і вина.
Як зазначає Bitkom, інтернет-продажем продуктів харчування займаються не тільки спеціалізовані онлайн-магазини, але і мережі звичайних супермаркетів. Так, наприклад, в січні цього року концерн роздрібної торгівлі Tengelmann оголосив про те, що має намір запропонувати своїм покупцям купувати делікатеси, не виходячи з дому. Крім того, на інтернет-ринку вже широко представлені такі мережі супермаркетів, як Tegut і Edeka. Німецька "філія" американського віртуального магазину Amazon з 2010 року також включила в свій асортимент продукти харчування і напої.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас