"Ъ": "Надра" вийшов на залізницю — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": "Надра" вийшов на залізницю

1520
Банки зацікавилися продажем залізничних квитків - пасажири зараз можуть придбати їх у залізничних касах, через інтернет і туристичні агентства. З 17 січня забронювати і купити залізничний квиток можна через будь-яке з 537 відділень банку "Надра". Отриманий від співробітника банку індивідуальний код необхідно буде обміняти в залізничній касі на квиток, пред'явивши посвідчення особи. У прес-службі "Надра" вважають, що їхня послуга полегшить купівлю квитків жителям невеликих міст.
Інформацію про новий спосіб бронювання квитків назвали в банку конфіденційною, відмовившись назвати комісійну винагороду: "Це стандартний тариф, затверджений в банківській системі за послугу оплати, він залежить від розміру платежу за вартість квитка". У прес-службі "Укрзалізниці" повідомили, що банк "Надра" не укладав з ними договір на продаж залізничних квитків. Договір з банком "Надра" уклало ТОВ "Експрес 2", що є власником системи "е-Квиток".
В одному з київських відділень "Надра" розповіли, що для продажу квитків використовується інтернет-система "е-Квиток": "Ми можемо забронювати квиток, продати код, який потім необхідно обміняти на квиток, або продати електронний квиток - його потрібно просто пред'явити провіднику". Всі ці операції клієнт може зробити самостійно, заплативши на сайті системи "е-Квиток" 20 грн за бронювання квитка (протягом двох діб його необхідно буде викупити у залізничній касі) або купити його. Оплата квитка платіжною карткою MasterCard або Visa обійдеться в 7,3-215,6 грн залежно від вартості квитка, картою НСМЕП - 6,5-110 грн.
Додаткова комісія банку за ці послуги становитиме 20-30 грн, уточнив співробітник відділення.
Монопольне право на обслуговування розрахунків за продаж залізничних квитків через інтернет належить Експрес-банку. Однак через популярність проекту (обсяг заброньованих через "е-Квиток" залізничних квитків зріс в 2010 році на 48%, до 122 тис.), участі в ньому домагаються інші банки.
ПриватБанк вже двічі звертався до Антимонопольного комітету з проханням усунути порушення конкурентного законодавства. "У нас була можливість продавати квитки через Експрес-банк і їх сервіс 'е-Квиток', але це призведе до підвищення вартості квитка для споживача на 20-50%, - говорить прес-секретар ПриватБанку Алла Шоріна.- Інтернет-продажі припускають зниження ціни, аленаявність посередників тільки підвищує її. Ми вважаємо, що така послуга не буде затребувана".
В Експрес-банку зазначають, що його конкуренти поки не поспішають укладати прямі договори з перевізником. "Деякі інші банки зверталися до 'Укрзалізниці' з пропозиціями про створення подібних автоматизованих систем. Всі бажаючі отримали такі ж пакети технічної документації, на підставі яких розроблявся 'е-Квиток'. Однак ніхто не поспішає пройти наш шлях у створенні подібної системи, - розповідають в прес-службі Експрес-банку.- Бажаючі можуть підключити свої автоматизовані системи до "е-Квиток".
За такою технологією зараз працюють близько 1 тис. відділень 'Укрпошти', майже 100 автовокзалів і автостанцій, понад 30 туристичних агентств. При цьому у вересні минулого року "Укрзалізниця" уклала договір із системою бронювання квитків Amadeus, що дозволить купувати квитки в 1200 агентствах України і в інших країнах.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас