У Донецьку презентують маркетингову концепцію міста напередодні "500 днів до старту" Євро-2012 — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Донецьку презентують маркетингову концепцію міста напередодні "500 днів до старту" Євро-2012

Казна та Політика
102
У Донецьку в рамках іміджевої політики при підготовці міста до чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 в січні 2011 року (напередодні "500 днів до старту" турніру) відбудеться презентація маркетингової концепції міста.
За словами Донецького міського голови Олександра Лук'янченка, основна мета презентації - максимально проінформувати жителів регіону про календар ключових подій, які будуть проходити в місті і регіоні в рамках програми Євро-2012.
Також на першу декаду 2011 року заплановано формування пакета прав для медіа-партнерів приймаючого міста та їх подальше визначення.
Мер зазначив, що в найближчі півроку мешканці Донецька зможуть подивитися футбольний матч дружби народів або футбол проти расизму, флеш-моб "400 днів до старту", турнір з футболу серед ветеранів ключових футбольних команд приймаючих міст та інші заходи.
Донецька міська рада оголосила конкурс на визначення компанії-партнера з розробки веб-сайту приймаючого міста. До лютого 2011 року буде розроблено і представлено макет сайту приймаючого міста, пообіцяв Лук'янченко.
Як повідомлялося, планується запустити 17 чартерних рейсів сполученням Київ-Донецьк для гостей Євро-2012.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас