McDonald's замінив сірники картоплею та заклеїв водіям зеркала — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

McDonald's замінив сірники картоплею та заклеїв водіям зеркала

1001
Частиною нової кампанії McDonald's в США, присвяченої переходу фастфудів на цілодобовий режим роботи, стала партизанська реклама, орієнтована на любителів нічного життя.
На задніх вікнах і бічних дзеркалах автомобілів, припаркованих в районах, де є багато барів і нічних клубів, були прикріплені наклейки з картоплею фри і логотипом компанії. Таким чином водіям нагадували про McDonald's. Про реакцію автовласників на такі наклейки можна лише здогадуватися, проте в кейсі акції говориться, що реклама легко відклеюється.
Крім того, в традиційних упаковках сірників на барних стійках відвідувачі виявляли картоплю фри із картону, логотип McDonald's, слоган "Я люблю це" і напис "24 години". "Таким чином McDonald's нагадує, що і фастфуд, і куріння приносять шкоду здоров'ю", - не без іронії зазначає блогер Сopyranter.
Промо цілодобового режиму роботи McDonald's в США, що включає також рекламу на радіо, розробило агентство Bernstein-Rein, повідомляє Ads of the World.
Нагадаємо, нещодавно нью-йоркське агентство Saatchi & Saatchi замінило у китайських ресторанах палички для їжі олівцями. Таким чином на замовлення правозахисників з Amnesty International американців закликали замислитись про порушення прав людини у Китаї.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас