649
"ВКонтакті" відмовляться від банерної реклами
Соціальна мережа "ВКонтакті" запланувала до середини 2011 року прибрати зі своїх сторінок всю банерну рекламу. Про це пишуть "Ведомости" з посиланням на слова виконавчого директора "ВКонтакте" Льва Левієва.
За словами Левієва, банерна реклама буде поступово витіснятися з "ВКонтакте" таргінг текстовими оголошеннями. На сьогодні, банери приносять соціальної мережі більше грошей, ніж контекстна реклама, але до середини 2011 року це співвідношення планується змінити. Оголошення надають користувачам більш цікаві рекламні пропозиції, крім того, налагоджується взаємодія рекламодавців з цільовою аудиторією, пояснив рішення адміністрації "ВКонтакте" Левієв.
Адміністрація соціальної мережі відмовилася від продовження на 2011 рік ексклюзивного контракту з компанією "Медіа плюс", яка на сьогодні відповідає за всі банери "ВКонтакте". "Медіа плюс" буде продовжувати займатися банерної рекламою в соцмережі, але, згідно нових умов контракту, не повинна буде виплачувати "ВКонтакте" мінімальну гарантію. Цю інформацію підтвердила і керівник "Медіа плюс" Марія Смирнова.
Рекламодавці, за даними "Ведомостей", відреагували на плани керівництва соціальної мережі неоднозначно. "Я в шоці, плани на 2011 р. вже зверстані, і тут такий сюрприз від найбільшого майданчика. Ми, звичайно, будемо працювати з додатками і групами " ВКонтакті ", але гроші на іміджеву рекламу тепер витратимо в іншому місці", - прокоментувала новина медіадиректор "Зв'язкового" Галина Бєлова. Як альтернативний великий майданчик вона привела пошукову систему "Яндекс".
"ВКонтакте" є найбільшою соціальною мережею в Росії. Кількість акаунтів в мережі, згідно лічильнику на головній сторінці "ВКонтакте", перевищує 100 мільйонів.
За матеріалами: Відомості
Поділитися новиною