ЄС дав Україні 5-10 років перехідного періоду на ребрендинг товарів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ЄС дав Україні 5-10 років перехідного періоду на ребрендинг товарів

Казна та Політика
294
Європейський Союз запропонував 5-10 років перехідного періоду для українських виробників із метою вирішення проблеми географічних назв продукції, що виробляється, а Україна має намір розглянути цю пропозицію через призму доступу на ринок ЄС і з врахуванням національних виробників.
"Ми отримали пропозицію про перехідний період на 5-10 років. Ми на це поглянемо крізь призму того, що за географічні назви нам потрібний доступ на ринок. У цьому світлі ми робитимемо зустрічні пропозиції із врахуванням інтересів наших виробників", - повідомив заступник міністра економіки України Валерій П'ятніцький українським журналістам в п'ятницю в Брюсселі після закінчення чергового раунду переговорів між Україною і ЄС по зону вільної торгівлі.
П'ятніцький пояснив, що в цей перехідний період українські виробники повинні провести ребрендинг продукції за свій рахунок без гарантії потрапити на європейський ринок. "Виробники повинні нести витрати на ребрендинг вироблюваної продукції, а через 10 років у вас не буде права продавати ці продукти ні на своєму ринку, ні експортувати до ЄС, ні у треті країни", - спрогнозував він можливу ситуацію.
У зв'язку з цим П'ятніцький переконаний, що в майбутній угоді має бути зафіксований механізм, "яким чином ці компанії отримають ресурси для ребрендинга", зокрема, у вигляді технічної допомоги та інших можливостей.
Разом з тим, як зазначив заступник міністра, " бізнес, який раціонально мислить, вже займається пошуками можливих вирішень доступу до європейського ринку, зокрема перейменовуючи свою продукцію". Як приклад П'ятніцький одночасний випуск окремими виробниками "Шампанського" та "Віна ігристого".
Крім того, після перехідного періоду продукція зі таких країн як Росії, Вірменія, яка також вступає в конфлікт з географічними назвами ЄС, також втратить доступ до українського ринку. У зв'язку з цим, В.П'ятніцький не виключає, що заходи у відповідь будуть зроблені відносно українських товарів цими партнерами.
"Європейська сторона виходить з того, що ми зобов'язані захистити географічні назви. Це не ставиться під сумнів і нам представляється перехідний період. Але все має свою ціну", - резюмував він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас