"Ъ": "Одноклассники" отримають рекламу поштою — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": "Одноклассники" отримають рекламу поштою

654
Mail.ru Group з нового року об'єднає служби продажу порталу Mail.ru (продає рекламу у тому числі для соціальної мережі "Мой мир") і соцмережі "Одноклассники", розповів гендиректор холдингу Дмитро Гришин. Mail.ru Group буде простіше продавати крос-продукти, які розраховані на аудиторії обох сайтів, пояснив він. "В Mail.ru одна з самих успішних служб продажів реклами, тому "Одноклассники" тільки виграють", - підсумував Гришин.
За даними TNS за жовтень 2010 року, тижнева аудиторія "Одноклассников" становить 12,3 млн відвідувачів, Mail.ru - 21,2 млн, "Мой мир" - 11,7 млн. За даними "Спарк-Інтерфакс", виручка "Одноклассников" в 2009 році збільшилася майже у два рази і досягла $49 млн (за середнім курсом ЦБ за минулий рік). У звіті ВТБ уточнювалося, що виручка "Одноклассников" тільки від продажу реклами в минулому році склала $14,4 млн, "Мой мир" - $7 млн. Виручка порталу Mail.ru (до перетворення в Mail.ru Group) за МСФЗ у 2009-му склала $126,4 млн, з них близько половини припало на рекламу, говорив Гришин.
"Проекти схожі, клієнти приблизно одні й ті ж, тому не бачу причин для існування окремих служб. Об'єднання дозволить як мінімум скоротити витрати. І агентствам буде простіше працювати з однією командою", - згодна комерційний директор рекламного агентства "Медіастарс" Аделія Рзаєва. Гендиректор AdWatch Isobar Russia Андрій Чернишов вважає, що, крім економії на витратах, об'єднання може дати мінімум 10% приросту виручки. "Соціальні мережі "Мой мир" і "Одноклассники" можна продавати як єдиний продукт. Тим самим збільшується охоплення аудиторії.
Зараз ресурси окремо можуть запропонувати 43% і 38% аудиторії, яка не перетинається, відповідно, тобто разом дають охоплення в 81% аудиторії рунету. Це дозволить говорити з клієнтами про помітно більші бюджети. Є перетин також з ігор, які поширюються як на порталі Mail.ru, так і в "Одноклассниках". Mail.ru Group оголошувала, що збирається розвивати рекламу в іграх", - розмірковує Чернишов.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас