309
Ювелірні вироби стали "гарячими" товарами Китаю
Згідно зі статистичними даними, золоті та срібні ювелірні вироби, автомобілі стали "гарячими" товарами Китаю. Про це повідомили днями на Китайському алмазному форумі.
Як повідомив член ВК НПКРК, колишній помічник міністра комерції КНР Хуан Хай, в січні-жовтні ц.р. обсяг збуту у 4 тис. великих підприємств роздрібної торгівлі, що перебувають під моніторингом Мінкомерції, збільшився на 19,1 відсотка в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року. Зокрема, приріст обсягу торгівлі ювелірними виробами становив 35,6 відсотка і 6 місяців поспіль виявився вище межі 30 відсотків.
Значна амплітуда зростання зареєстрована також у таких товарів, як автомобілі, одяг, взуття, головні убори тощо.
Навіть у 2009 р., коли фінансова криза негативно вплинула на весь світ, обсяг продажів ювелірних виробів у Китаї був зафіксований зростанням на 12,2 відс. За цією цифрою ювелірні вироби зайняли друге місце, поступаючись лише автомобілям.
Як вважає Хуан Хай, зростання популярності таких "високопоставлених" споживчих товарів, як ювелірні вироби і автомашини, служить свідченням стрімкого розвитку китайської економіки, безперервного підвищення рівня життя народу і швидкого поліпшення споживчої структури.
За матеріалами: Женьмінь Жибао
Поділитися новиною
Також за темою
Apple готує MacBook Pro з сенсорним екраном
Microsoft вбудувала безоплатний ШІ Copilot Chat у Word, Excel та інші застосунки
Європейські альтернативи Starlink потребують фінансової підтримки від ЄС
CEO Zoom вважає, що ШІ скоротить робочий тиждень до 3 днів
Google інвестує £5 мільярдів у штучний інтелект у Британії
На FinRetail 2025 розповіли про секрети та ризики колаборацій в бізнесі