Люди із розповсюдженими прізвищами ризикують потрапити до чорного списку Сбербанка — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Люди із розповсюдженими прізвищами ризикують потрапити до чорного списку Сбербанка

Казна та Політика
395
Петербурзький бізнесмен Михайло Михайлов постраждав через поширене прізвище: він потрапив до так званого чорного списку Сбербанка замість свого повного тезки. Тепер при обслуговування у Сбербанку йому весь час доведеться підтверджувати свою непричетність до незаконних дій.
До редакції "Делового Петербурга" звернувся підприємець Михайло Михайлов, власник компанії "Міка", що займається розробкою ландшафтного дизайну. Він розповів, що у Північно-Західному банку Сбербанка йому приписали чужу кредитну історію.
При обміні валюти в одному із відділень банку він дізнався , що його помилково вважають поручителем по кредиту іншого клієнта, який не погасив борг в Південно-Сахалінському відділенні банку. Цей поручитель не лише повний тезка, у нього ще і така ж дата народження. За словами Михайла Михайлова, він має бездоганні кредитні історії не лише у Сбербанку, але і в інших банках.
"Тепер при обслуговуванні у Сбербанку з такою системою перевірки клієнтів мені весь час доведеться підтверджувати свою непричетність до простроченого кредиту в іншому регіоні, - обурений Михайло Михайлов. - Крім того, це може вплинути на мою репутацію і бізнес".
ПЗБ Сбербанка має власну базу клієнтів і працює з бюро кредитних історій "Інфокредит", повідомили в прес-службі банку. У банку проігнорували питання про можливу помилку в базі даних, проте взазначили, що варіанти оцінки чужої кредитної історії при наданні позики виключені: дані позичальника перевіряються повністю.
При цьому ПЗБ Сбербанка, за словами його керівництва, прагне стати сервісним банком з якісним обслуговуванням. "Бази даних регіональних підрозділів Сбербанка, швидше за все, розділені, але, враховуючи їх об'єми, помилки не виключені, - говорить заступник директора із продажів БКІ "Еквифакс" Микола Бочаров. - Власна база банку, що має можливість звернутися в БКІ, часто буває технічно простішою".
Банки, як правило, зберігають інформацію про клієнтів в своїх базах і співпрацють відразу з декількома БКІ. "Моніторинг позичальника йде через програмне забезпечення банку, що дозволяє повністю контролювати погашення боргу кожного роздрібного клієнта", - пояснює директор дирекції роздрібного бізнесу банку "Санкт-Петербург" Марина Горіловська.
Найбільші БКІ в Росії містять дані більш ніж про 50 млн кредитних історій. Банки прагнуть усувати помилки швидко, проте, за словами експертів, для внесення змін необхідний час, наприклад, на поправки в базі БКІ знадобиться від одного дня до місяця.
За матеріалами:
Банки.ру
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас