Страховики життя у США використовують профілі даних клієнтів для оцінки ризику — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Страховики життя у США використовують профілі даних клієнтів для оцінки ризику

314
Американські страховики життя використовують персональні дані своїх клієнтів, аби оцінювати їх перспективи на довгожительство і, таким чином, ідентифікувати і відсівати найбільш ризикованих клієнтів, пише The Wall Street Journal.
Раніше страхові компанії витрачали значні суми на дослідження аналізів крові і сечі потенційних клієнтів для оцінки стану їх здоров'я.
Однак зараз у розпорядженні компаній, що спеціалізуються на зборі інформації, знаходяться детальні профілі даних про більшість американських споживачів: дані про онлайн-покупки, замовлені каталоги, підписки на журнали, відпочинок і хобі, а також інформація із сайтів соціальних мереж. Страховики намагаються зрозуміти, чи можуть ці дані розповісти про людину стільки ж, скільки показує аналіз крові.
Американський підрозділ британської страхової компанії Aviva Plc провів дослідження особистих даних 60 тис. страхових заявників. Компанія використовувала нову систему прогнозного моделювання, засновану на даних споживчого маркетингу і показала результати, які можна порівняти із традиційними методами.
Результати дослідження можуть стати початком нової ери - епохи широкого використання страховиками даних споживчого маркетингу, які зазвичай використовуються в рекламних цілях.
Все більше таких даних збирається в інтернеті, і зазвичай споживачі навіть не підозрюють, що доступна інформація про них може розкривати набагато більше відомостей, ніж їм би хотілось.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас