Німці готують різдвяні подарунки своїм домашнім тваринам — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Німці готують різдвяні подарунки своїм домашнім тваринам

Казна та Політика
155
Німці народ практичний і готується до свят заздалегідь. Так, наприклад, вже зараз жителі Німеччини активно закуповують подарунки до майбутнього Різдва. Причому вручатися ці подарунки будуть не лише родичам і близьким, а й чотириногим друзям, які стали членами сім'ї. Близько двох третин власників собак в Різдво обов'язково піднесуть подарунок своєму чотириногому другові. Про це свідчать результати репрезентативного опитування, проведеного Бременським соціологічним інститутом TheConsumerView (TCV).
За словами керівника інституту Уве Фрідеманна, 64 відсотки опитаних власників собак готують своїм улюбленцям подарунки до свята. Спектр подарунків різноманітний. Тут і новомодні нашийники, і особливий "корм для гурманів", і плащі-дощовики для чотириногих, і просто іграшки.
Не відстають від власників собак і власники кішок, морських свинок і іншої живності, які також мають намір порадувати своїх улюбленців подарунком. Варто відзначити, що за результатами опитування, жінки виявилися більш сентиментальними, ніж чоловіки. Так, 62 відсотки німкень, у котрих є тварини, до списку обов'язкових подарунків до Різдва включили і свого домашнього вихованця. А от серед чоловіків таке число склало лише 42 відсотки.
Тим часом, як повідомляє агентство cid, цього року майже 22 мільйони німців мають намір не піддаватися святковій агонії і не бігати в пошуках подарунків до Різдва по магазинах, а спокійно придбати їх через інтернет, сидячи вдома. У порівнянні з минулим роком це число зросло на 57 відсотків. Ще 17 мільйонів німців проявили інтерес до покупок в Мережі, але до кінця поки що не визначилися, де саме вони будуть купувати різдвяні подарунки. Такі результати опитування, проведеного Федеральним об'єднанням працівників інформаційної, телекомунікаційної сфери та нових медіа Bitkom.
Як правило, німці купують на подарунок під різдвяну ялинку комп'ютерні ігри, цифрові фото- й відеокамери і смартфони. Найбільш часті покупці в інтернеті - представники молодого покоління віком від 14 до 29 років (44 відсотки респондентів).
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас