Український Ан-158 можуть купити для вищих посадових осіб Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Український Ан-158 можуть купити для вищих посадових осіб Росії

Казна та Політика
559
Управляючий справами президента РФ Володимир Кожин повідомив про можливість придбання для обслуговування вищих посадових осіб Росії українського літака Ан-158.
"Українські колеги почали виробляти досить непоганий літак Ан-158. І ми уважно за цим процесом стежимо. Я сам бачив новий літак, був на ньому, вивчив його. Це близькомагістральне повітряне судно цікаве нам тим, що дуже невибагливе і може сідати фактично на будь-які посадочні смуги", - сказав В.Кожин в опублікованому в понеділок інтерв'ю газеті "Московский комсомолец".
Він зазначив, що в Росії доки по пальцях можна перерахувати аеродроми, які відповідають міжнародному рівню. На більшості з них має відбутися модернізація, і на це піде не один десяток років. "А літати треба, і сідати треба. Отже ведемо переговори, мабуть, купимо цей літак", - зазначив Кожин.
Він повідомив, що для глави держави нещодавно надійшов новий літак Ту-214, "на підході (думаю, до кінця року) ще один такий самий", - сказав Кожин.
Говорячи про оснащеність нового літака, Кожин пояснив, що коли починається будівництво президентського борту, то виходять з того, що це не просто літак, а дуже складний технічний засіб пересування, "знаходячись на якому, президент, він же головнокомандуючий, мав би всі важелі управління. "В нового Ту-214 навіть є абревіатура ПУ - пункт управління", - зазначив Кожин.
"Що стосується безпосередньо інтер'єру, ми ніколи не вибираємо між "позолотою і флорентійською мозаїкою". Це абсурд. Ті, хто про це говорить, - або дилетанти, або злостивці", - заявив Кожин.
"В реальності керуємося простим принципом: інтер'єр має бути гідним (це все-таки літак для президента, і там бувають лідери інших держав) і функціональним. Ніякого цінного каміння, наворочених засобів гігієни немає. Є робоча зона з кабінетом, де можна проводити наради. І є невелика зона відпочинку, адже інколи президентові доводиться півсвіту за один раз пролетіти", - повідомив Кожин.
Відповідаючина питання про придбання легкого літака " "Фалькон", Кожин сказав, що російська авіапромисловість літаки такого класу не випускає.
"Президент часто літає на невеликі відстані. І, скажімо, політ до Санкт-Петербурга на Іл-96 або Ту-214 - це все одно що ви з Хімок будете до Москви одна їхати на величезному поїзді. Це незручно і витратно. Тому нам необхідні були маленькі літаки, які, з одного боку, можуть сідати на невеликі аеродроми, а з іншого - будуть дуже економічні", - зазначив Кожин.
За його словами, вартість перельоту із Москви до Пітера на Іл-96 і "Фальконе" відрізняється не в рази, а в десятки разів.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас