559
Український Ан-158 можуть купити для вищих посадових осіб Росії
— Казна та Політика
Управляючий справами президента РФ Володимир Кожин повідомив про можливість придбання для обслуговування вищих посадових осіб Росії українського літака Ан-158.
"Українські колеги почали виробляти досить непоганий літак Ан-158. І ми уважно за цим процесом стежимо. Я сам бачив новий літак, був на ньому, вивчив його. Це близькомагістральне повітряне судно цікаве нам тим, що дуже невибагливе і може сідати фактично на будь-які посадочні смуги", - сказав В.Кожин в опублікованому в понеділок інтерв'ю газеті "Московский комсомолец".
Він зазначив, що в Росії доки по пальцях можна перерахувати аеродроми, які відповідають міжнародному рівню. На більшості з них має відбутися модернізація, і на це піде не один десяток років. "А літати треба, і сідати треба. Отже ведемо переговори, мабуть, купимо цей літак", - зазначив Кожин.
Він повідомив, що для глави держави нещодавно надійшов новий літак Ту-214, "на підході (думаю, до кінця року) ще один такий самий", - сказав Кожин.
Говорячи про оснащеність нового літака, Кожин пояснив, що коли починається будівництво президентського борту, то виходять з того, що це не просто літак, а дуже складний технічний засіб пересування, "знаходячись на якому, президент, він же головнокомандуючий, мав би всі важелі управління. "В нового Ту-214 навіть є абревіатура ПУ - пункт управління", - зазначив Кожин.
"Що стосується безпосередньо інтер'єру, ми ніколи не вибираємо між "позолотою і флорентійською мозаїкою". Це абсурд. Ті, хто про це говорить, - або дилетанти, або злостивці", - заявив Кожин.
"В реальності керуємося простим принципом: інтер'єр має бути гідним (це все-таки літак для президента, і там бувають лідери інших держав) і функціональним. Ніякого цінного каміння, наворочених засобів гігієни немає. Є робоча зона з кабінетом, де можна проводити наради. І є невелика зона відпочинку, адже інколи президентові доводиться півсвіту за один раз пролетіти", - повідомив Кожин.
Відповідаючина питання про придбання легкого літака " "Фалькон", Кожин сказав, що російська авіапромисловість літаки такого класу не випускає.
"Президент часто літає на невеликі відстані. І, скажімо, політ до Санкт-Петербурга на Іл-96 або Ту-214 - це все одно що ви з Хімок будете до Москви одна їхати на величезному поїзді. Це незручно і витратно. Тому нам необхідні були маленькі літаки, які, з одного боку, можуть сідати на невеликі аеродроми, а з іншого - будуть дуже економічні", - зазначив Кожин.
За його словами, вартість перельоту із Москви до Пітера на Іл-96 і "Фальконе" відрізняється не в рази, а в десятки разів.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною