Жінки охоче розповідають про вдалі покупки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Жінки охоче розповідають про вдалі покупки

156
Онлайн-дослідження, проведене фірмою Harbinger, виявило, що жінки вважають важливим шукати і ділитися інформацією про товари. Причому, незалежно від продуктової категорії найсильнішою мотивацією для "передачі" знань є вдалий споживчий досвід.
Наприклад, у категорії "Їжа і напої" більше двох третин жінок із США і Канади повідомили, що вони поділилися б інформацією з іншими; 58% зробили б так, якби їм щось сподобалося. А негативний досвід мотивував би до розповіді лише 46% опитаних.
В цілому, лише 28% жінок не зважають на чужу думку перед тим, як щось купити або скористатися якоюсь послугою.
Цікавий, хоча і дещо сумний для інтернет-маркетологів факт: не дивлячись на популярність соціальних медіа серед жінок, 92% учасниць опитування зізнались, що вважали за краще б розповісти про свій споживчий досвід особисто, а не через онлайн.
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас