Соціальні мережі допомагають заощадити — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Соціальні мережі допомагають заощадити

340
Економні туристи останнім часом все частіше звертаються до соціальних мереж. Виявляється, Facebook, Twitter, Foursquare та інші мережі допомагають їм в пошуку вигідних пропозицій. У цих соціальних мережах можна виявити інформацію про акції від авіакомпаній, знижки на тури, круїзи, обіди в ресторанах і багато іншого. Навіть туристичні бюро різних міст публікують інформацію про спеціальні пропозиції в Facebook або Twitter.
Підписавшись на повідомлення авіакомпаній, користувачі починають отримувати розсилку про акції, що проводяться, як по електронній пошті, так і в своїй стрічці. Частенько лише так можна "зловити" пропозицію, сильно обмежену за часом придбання, повідомляє USA Today.
Такожу в соціальних мережах можна підписатись на повідомлення ключових гравців туріндустрії. Наприклад, колумністка Ейлін Огінц пише в Twitter про вигідні операції у сфері родинних подорожей, Рік Шоні займається авіарозпродажами, а укладач путівників Полін Фроммер розповідає про подорожі взагалі.
Крім того, із улюбленим колумністом, який пише про подорожі, можна навіть проконсультуватися в разі, якщо якась спеціальна пропозиція не вселяє довіри.
Крім виявлення інформації про знижки і акції соціальні мережі можуть працювати і як служба сервісу. Наприклад, Twitter авіакомпанії Delta працює і як цілодобова служба підтримки.
Нарешті, ще один великий плюс пошуку подорожей через соціальні мережі полягає в тому, що обговорення якогось питання із професійним консультантом не займає багато часу. Тут немає необхідності "висіти" на телефоні, аби додзвонитися до call-центру і діждатися відповіді оператора. Та і скарга на погане обслуговування теж досягне свого адресата швидше звичайного.
За матеріалами:
Rokf.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас