Інтернет-магазини підуть у тінь — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інтернет-магазини підуть у тінь

2581
Якщо проект Податкового кодексу буде прийнятий в нинішньому вигляді, то це тінізує ринок інтернет-магазинів і знизить їх конкурентоспроможність.
За словами учасників ринку інтернет-ритейлу, криза серйозно зменшила кількість проектів у сегменті. Але за останні два роки кількість нових гравців знову подвоїлася. Основним чинником зростання став низький поріг входу в ринок, яким поспішили скористатися колишні співробітники інтернет-магазинів і випускники вузів.
"На ринок прийшли нові гравці - в особі студентів і звільнених менеджерів, - говорить Владислав Чечоткін, власник і керівник супермаркету Rozetka.ua.- Це призводить до демпінгу, а значить, стає неможливо розвивати цей ринок. І дискредитує сам спосіб продажу товарів в інтернет-магазинах".
З початку ж наступного року інтернет-торгівлі може не опинитися в списку видів економічної діяльності зі спрощеною системою оподаткування. Експерти передбачають перехід значної кількості дрібних інтернет-магазинів у тінь.
"Дрібні гравці будуть йти в тінь і працювати без документації та офіційного оформлення, - впевнений Дмитро Йовдія, керуючий партнер юридичної компанії" Лігал Асистанс Груп".- Ті ж, хто вже має більш-менш стабільні позиції, зможуть реорганізуватися в товариство з обмеженою відповідальністю. Але при цьому вони будуть платити податки за загальною системою оподаткування".
"Велика частина дрібних гравців не будуть платити взагалі нічого, - вважає Владислав Чечоткін .- Їх настільки багато, що державі не вистачить ресурсів, щоб з ними щось зробити".
У разі прийняття проекту Податкового кодексу в його нинішньому вигляді, інтернет-магазини повинні будуть перейти на загальну систему оподаткування, що змусить їх переглянути ціни. А порівняно невисокий рівень цін для інтернет-торговців є ключовою конкурентною перевагою.
"Мені здається, що основна фішка інтернет-магазинів - зручність і невисока вартість товару, - говорить Олександр Колб, генеральний директор Promodo.ru .- Жорсткість правил гри буде впливати на вартість товару, і для кінцевого споживача товари стануть трохи дорожчими" .
Тому податкові новації, у разі їх імплементації, можуть серйозно звузити інтернет-магазинам простір для маневру - і вони будуть змушені маневрувати між фіскалами і роздрібними мережами.
"З одного боку, потрібно буде платити ще більше податків, а з іншого, є верхня планка - це роздрібні мережі, - міркує Владислав Чечоткін .- А продавати дорожче, ніж роздрібні мережі, не вийде. А вони тиснуть дуже серйозно" .
Одночасно на ринку продовжується посилення конкуренції в секторі електронної комерції. Боротьба за споживача стає все більш просунутою.
"Якщо декілька років тому власників інтернет-магазинів цікавили питання трафіку, позиції в пошукових системах, то сьогодні ми пішли значно далі, - вважає Олександр Колб.- Конкуренція на ринку електронної комерції, звичайно ж, посилюється. У цьому році значно зросли бюджети основних гравців ринку".
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас