Лідером продажів серед алкоголю в duty free є ром — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лідером продажів серед алкоголю в duty free є ром

585
Найбільші світові виробники міцного алкоголю істотно знизили свої продажі в каналах duty free. Це вказано в традиційному щорічному рейтингу, опублікованому авторитетним агентством International Wine & Spirits Research (IWSR). Як випливає з даних дослідження, з негативними значеннями закінчили рік всі десять лідерів світових продажів в магазинах безмитної торгівлі. Серед тих, кому в 2009 р. вдалося покращити свої показники, експерти IWSR виділяють російський горілчаний бренд "Російський стандарт" і сегмент рому - він найбільше зростає в цьому каналі продажів.
Як відзначають фахівці з рейтингового агентства, 50 найбільших алкогольних марок збільшили свою сукупну частку ринку в каналах duty free до 73,6%. Найбільше представництво в топ-50 традиційно отримали марки шотландського віскі, що зайняли 11 місць рейтингу. Горілчані бренди зайняли третє місце з вісьмома позиціями в рейтингу, пропустивши вперед представників сегменту ароматизованого алкоголю (лікери, настойки тощо), що отримав дев'ять місць.
Серед компаній-виробників найбільшу представленість має Pernod-Ricard, що делегував в топ-50 11 своїх марок. Їх головний світовий конкурент Diageo - другий з дев'ятьма брендами.
До трійкм лідерів продажів у каналах duty free увійшов віскі Johnny Walker (Diageo), який продав 1,5 млн 9-літрових кейсів, що на 7,7% гірше від показників 2008 року. На другому місці - горілка Absolut (Pernod-Ricard) - 850 тис. кейсів (-20,3%), на третьому Martini (Bacardi-Martini) - 607 тис. кейсів (-7,4%).
За даними IWSR, з 20 найбільш популярних в каналах duty free брендів тільки коньяк Henessy (LVMH's) продемонстрував зростання в порівнянні з попереднім роком: його продажі зросли на 5,1%. Експерти агентства пояснюють успіх коньячного бренду його сильною роботою на азіатських ринках, менш зачеплених світовою кризою.
Укладачі рейтингу особливо виділяють російський горілчаний бренд "Російський стандарт", який в 2009 р. вперше увійшов до світового топ-50 завдяки зростанню продажів на 15,6%. Горілка Руслана Таріко завдяки цьому ривку розташувалася на 34-му місці рейтингу.
Ще однією помітною особливістю в 2009 р. стало зростання продажів рому в магазинах duty free. У рейтингу 25 найбільш зростаючих в цьому каналі брендів - 25 марки рому. При цьому найпомітніше зростання продемонстрував ром Cruzan (Beam Glabal's), що зумів подвоїти продажі в минулому році, перевищивши позначку 100 тис. кейсів.
В IWSR відзначають, що в рейтингу найбільш зростаючих брендів у каналах duty free лише чотири змогли продемонструвати плюсові показники другий рік поспіль - це ром Captain Morgan (Diageo), коньяк Hennessy (LVMH's), а також горілки Belvedere (Belvedere) і Grey Goose (Bacardi-Martini).
Спад продажів у каналах duty free експерти з IWSR пояснюють тим, що в умовах економічної кризи пасажири міжнародних рейсів прагнуть мінімізувати свої витрати, у тому числі відмовляючись від покупок в магазинах безмитної торгівлі.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас