Науковці з'ясували зв'язок між релігійністю та покупками — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Науковці з'ясували зв'язок між релігійністю та покупками

60
Американські науковці встановили взаємозв'язок між рівнем релігійності людини і тим, які товари вона купує. Як виявилось, не дуже релігійні люди велику увагу при покупках звертають на відомі світові бренди, тоді як для віруючих цей пункт не такий важливий.
Така інформація була отримана під час експериментів, проведених науковцями з Університету Дьюка в США. В результаті було з'ясовано, що люди, для яких віра в Бога не займає важливого місця в житті, куди частіше купують у магазинах речі відомих світових брендів.
На думку американських психологів, володіння продуктом відомої марки свідчить про самооцінку людини. Купуючи брендові речі, людина ніби заявляє світу, що вона займає високе становище у суспільстві і комфортно влаштувалась у цьому світі.
В той же час, згідно з результатами дослідження, для віруючих людей бренд не такий важливий. Вони із великим задоволенням купують товари від ритейлерів - продукти під так званою "магазинною маркою". Як відомо, вона не відноситься до категорії відомих брендів.
Автори дослідження радять продавцям оцінювати рівень релігійності цільової аудиторії і, виходячи з цього, будувати свою стратегію поведінки на ринку. Якщо клієнти в масі своїй не дуже віруючі, їм краще запропонувати брендову продукцію, якщо ні - робити ставку на "магазинну марку".
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас