606
У США назвали найгіршу рекламу 2010 року
Американська некомерційна організація Consumers Union опублікувала в своєму блогу імена "переможців" в рейтингу "найгірша реклама в США - 2010". На думку 30 відсотків з 100 тисяч опитаних американців, гіршим виявився ролик Wow! That's а low price! мережі магазинів Staples, що спеціалізується на продажу офісного обладнання.
На другому місці - реклама американської мережі ресторанів швидкого харчування Quiznos. Вона не сподобалася 28 відсоткам респондентів.
Трійку найгірших рекламних відео замикає ролик Mr.Opportunity автоконцерну Honda. Проти нього проголосували 19 відсотків опитаних.
Окрім основного конкурсу, портал Consumerist назвав також переможців в п'яти додаткових номінаціях: "Найогидніша акторська гра", "найдокучливіший анімаційний персонаж", "Пара або група акторів, яким необхідно розійтися", "Знаменитість, яка втратила найбільше грошей на обвалі ринку нерухомості", а також "Реклама, яка наводить жах".
Портал Consumerist вперше присудив винагороди Worst Ad In America Awards.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною
Також за темою
Податкова нарахувала штрафів на 58 млн гривень пунктам обміну валют
Квартири і будинки в Україні дорожчають — чого очікувати далі (інфографіка)
Уряд продовжить фінансувати програми підтримки бізнесу: на 2026 рік передбачено понад 50 млрд грн
Як змінились в 2025 році кадрові пріоритети бізнесу (дослідження)
З 1 січня 2026 року в Угорщині запровадять нові правила міжнародного вантажного транзитного руху
Імпорт свинини в Україну злетів у 13 разів
