У США назвали найгіршу рекламу 2010 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У США назвали найгіршу рекламу 2010 року

601
Американська некомерційна організація Consumers Union опублікувала в своєму блогу імена "переможців" в рейтингу "найгірша реклама в США - 2010". На думку 30 відсотків з 100 тисяч опитаних американців, гіршим виявився ролик Wow! That's а low price! мережі магазинів Staples, що спеціалізується на продажу офісного обладнання.
На другому місці - реклама американської мережі ресторанів швидкого харчування Quiznos. Вона не сподобалася 28 відсоткам респондентів.
Трійку найгірших рекламних відео замикає ролик Mr.Opportunity автоконцерну Honda. Проти нього проголосували 19 відсотків опитаних.
Окрім основного конкурсу, портал Consumerist назвав також переможців в п'яти додаткових номінаціях: "Найогидніша акторська гра", "найдокучливіший анімаційний персонаж", "Пара або група акторів, яким необхідно розійтися", "Знаменитість, яка втратила найбільше грошей на обвалі ринку нерухомості", а також "Реклама, яка наводить жах".
Портал Consumerist вперше присудив винагороди Worst Ad In America Awards.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас