"Ъ": Повз касу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Повз касу

Казна та Політика
466
Оператор глобальної системи бронювання квитків Amadeus повідомив, що домовився з "Укрзалізницею" про обслуговування бронювання залізничних квитків. Досі квитки на потяги УЗ можна було купити або в залізничних касах, або на сайті "Укрзалізниці".
Після запровадження системи Amadeus пасажир зможе купити квиток в будь-якому агентстві в Україні або іншій країні. Після замовлення квитка він отримує індивідуальний код замовлення, яке необхідно обміняти на квиток в касах УЗ, розповів начальник відділу продажів і маркетингу Amadeus в Україні Олександр Онацький.
"'Укрзалізниця' таким чином істотно розширює канали дистрибуції без розвитку власної мережі продажів. Лише у Україні до нашої системи приєднано близько 1200 автоматизованих агенств-юридичних осіб. В одного лише 'Кийавіа' більше ста відділень", - зазначає Онацький. Терміни запровадження цього продукту доки не уточнюються. Отримати коментар УЗ не удалося.
"Укрзалізниця" досить консервативна в питаннях поширення квитків. Лише у грудні 2008 року пасажири отримали можливість бронювати квитки на сайті УЗ з подальшим оформленням проїзного документа в касі. У березні 2009 року стало можливо купувати квиток в інтернеті, але електронний квиток як і раніше необхідно обмінювати на паперовий в одній з кас УЗ.
До кінця цього року УЗ планує запровадити систему, що дозволяє пасажирові самостійно роздруковувати електронний квиток і перевіряти його у вагоні за допомогою спеціального пристрою для зчитування штрих-коду. Але чи встигне монополія укластися в поставлені терміни, поки неясно.
"Ця програма і приєднання із системою Amadeus - швидше крок назустріч пасажирові, необхідні зміни в системі продажів. Це давно поширено в Європі і багатьох інших країнах", - говорить керівник аналітичного відділу "Менеджмент консалтинг груп" (консультує УЗ) Дмитро Подтуркін. "Якщо поглянути на структуру продажів залізничних квитків в Європі, то продажі через касу складають дуже низьку частку", - додає директор Центру політичного і економічного аналізу Олександр Кава.
За словами Підтуркіна, раніше турагентствам було невигідно працювати з УЗ. "Агентства просили знижки на квитки в 15-20%, що було невигідно 'Укрзалізниці', оскільки пасажирські перевезення для неї і так збиткові (близько 5,2 млрд грн. збитків в 2009 році),- говорить Дмитро Підтуркін.- У результаті агентства не отримували знижок і ще доплачували УЗ за броню. Тепер вони зможуть продавати квитки з націнкою, повертаючи УЗ вартість квитка і залишаючи собі різницю у вартості". За підсумками минулого року монополія перевезла близько 490 млн пасажирів. Кава вважає, що проект з Amadeus дозволить УЗ збільшити кількість проданих квитків приблизно на 5% на рік.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас