КМДА контролюватиме надходження від реклами в метро — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

КМДА контролюватиме надходження від реклами в метро

Казна та Політика
211
Київська міська державна адміністрація контролюватиме надходження від розміщення реклами в метро. Про це під час прямого ефіру програми "Столиця" телеканалу "Київ" повідомив заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.
Як повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації, зокрема, А.Голубченко сказав: "Встановлена з 6 вересня вартість проїзду в столичному метрополітені є на сьогоднішній день стабільною, і не передбачає перегляду. Завдяки введенню в дію нового тарифу, підприємство додатково отримуватиме близько 70 млн. грн. на рік. Крім того, ми плануємо передати повноваження з управління рекламною діяльністю метрополітену в Головне управління з питань реклами і КП "Київреклама". Таким чином, ми зможемо контролювати надходження від розміщення реклами в метро і, при необхідності, розподілятимемо їх між комунальним підприємством і міським бюджетом. Переконаний, що залучення додаткових коштів відчутно поліпшить якість роботи столичної підземки".
Він також відзначив, що КП "Київський метрополітен" заборгував КП "Київпастранс" 17 млн. грн. за продаж проїзних квитків на всі види транспорту в касах метрополітену. Тому перші надходження, які поступлять від встановлення нового тарифу на проїзд в метро, будуть направлені на погашення заробітної плати водіям "Київпастрансу". "Крім того, ми поступово виплачуватимемо борг за спожиту підприємством електроенергію і будемо збільшувати кількість рухомого складу метрополітену", - відзначив заступник голови КМДА.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас