Населення зайнялося скупкою — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Населення зайнялося скупкою

2971
В Україні відновлюється попит на побутову техніку і електроніку. За даними дослідницької компанії GFK Ukraine, обсяг продажів цих товарів в I півріччі у фінансовому вираженні зріс на 30%. Про зростання виручки заявляють і учасники ринку. Попит зростатиме і далі - українці вірять, що ситуація в країні стабілізується, відзначають експерти.
За підсумками I півріччя побутової техніки і електроніки було продано на суму 13,63 млрд грн., що на 30% більше, ніж за аналогічний період минулого року, йдеться в звіті GFK Ukraine. Зростання продажів спостерігалося у всіх сегментах ринку, а найбільший припав на фототехніку - 69,2% (634 млн грн.) і телекомунікаційні пристрої - 65,2% (3,1 млрд грн.). Найменше збільшився попит на крупну побутову техніку - на 8,1% (3,27 млрд грн.) і споживчу електроніку - на 8,5% (2,2 млрд грн.).
Як стверджують ритейлери, зростання виручки в їхніх мережах перевищує загальноринкове. "У I півріччі ми показали зростання на 40% до I півріччя 2009 року", - наводить прес-служба "Фокстрот. Техніка для дому" слова заступника виконавчого директора компанії Юрія Пономаренка. Комерційний директор мережі Comfy Сергій Цибульський говорить: "Якщо не враховувати магазини, відкриті в I півріччі цього року, наша виручка зросла на 89%".
Настільки відчутне збільшення виручки пояснюється низькою базою порівняння. У I півріччі 2009 року продажі були найнижчими за останні декілька років. Але це не єдина причина. "За звітний період споживчий попит зріс у зв'язку зі стабілізацією економічної і політичної ситуації", - відзначає віце-президент Асоціації побутової техніки і електроніки Олександр Громико. Аналітик GFK Ukraine Андрій Свірський додає, що на продажі вплинув відкладений попит минулого року.
За словами Громика, в доларовому вираженні в I півріччі обсяг ринку недотягує до докризового на 20-30%, а в гривневому якраз вийшов на докризовий рівень (в зв’язку зі збільшенням курсу долара).
Значне зростання продажів у сегментах фототехніки і телекомунікацій експерти пояснюють агресивною політикою вендорів. "У I півріччі продажі фототехніки збільшилися завдяки передвідпускному періоду. У телекомунікаційному сегменті три провідні гравці - Nokia, Samsung і LG - проводили промоакції, виводили на ринок нові продукти", - сказав Свірський. За підсумками 2010 року експерти чекають скромніших результатів. "Продажі зростуть не більше ніж на 30%, тому що в IV кварталі минулого року вони були не настільки плачевними, як очікувалося", - відзначає Свірський.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас