210
У 2009 році обіг електронної торгівлі Китаю досяг 3,8 трлн юанів
 — Фондовий ринок
В минулому році обіг електронної торгівлі в Китаї досяг 3,8 трлн юанів /1 дол США - 6,8 юаня/, у тому числі обсяг торгівлі в рамках он-лайн покупок склав 258,6 млрд юанів. Ці два показники відповідно зросли на 21,7 і 105,8% в порівнянні з рівнем 2008 років. Про це повідомив заступник міністра комерції КНР Цзян Яопін на прес-конференції, присвяченій публікації Доповіді про електронну торгівлю Китаю за період 2008-2009 рр. 
За докладом, в 2009 році обіг торговельних операцій через електронні мережі на крупних і середніх вітчизняних промислових підприємствах склав 1 трлн 566,6 млрд юанів, на невеликих підприємствах - 1 трлн 990 млрд юанів. Електронна торгівля широко застосовується в багатьох ланках виробничо-господарської діяльності середніх і дрібних підприємств. 
Статистика показує, що торік в цілому по країні в споживчому секторі он-лайн торговий обіг склав 2,06 проц від загального обсяг роздрібної торгівлі споживчими товарами. На кінець вересня 2009 року в Китаї налічувалися 63 млн он-лайн торговців. 
Електронна комерція стає важливою складовою частиною сучасних послуг. Вона сприяє трансформації і вдосконаленню традиційних галузей виробництва і формуванню сучасної системи торговельного обіг, займаючи важливе місце в сприянні розвитку національного господарства, зазначив Цзян Яопін. 
За матеріалами: Женьмінь Жибао
Поділитися новиною
Також за темою
НКЦПФР визначила три стратегічні цілі розвитку фінансового ринку до 2027 року
OpenAI може провести IPO з оцінкою до $1 трлн — джерела
Volkswagen зазнав збитків у 1,3 млрд євро через мита США та проблеми з електромобілями Porsche
«Східний експрес» повертається: коли його чекати (фото)
Кабмін додав до Реєстру новий індустріальний парк у Дрогобичі
Вартість угод M&A в Україні перевищила 800 млн доларів з початку року
