0 800 307 555
Finance.ua розвивається і оновлює головну
Finance.ua - це не тільки стрічка новин. Ми вкладаємо багато сил у створення сервісів порівняння кредитів, депозитів і банківських карт. А наша редакція публікує багато путівників по вибору фінансових послуг і розповідає як не переплачувати.
Щоб показати все це читачам, ми винайшли головну сторінку сайту заново.

ПриватБанк не пускає українців до пірамід


ПриватБанк не пускає українців до пірамід

ПриватБанк вчера заблокував платежі на адресу 16 інтернет-компаній, підозрюваних в шахрайстві. Матеріали вже передані правоохоронним органам декількох країн, проте сайти деяких інтернет-компаній продовжують працювати. Учасники ринку грошових платежів підтримують ініціативу банку і вважають, що фінансові організації повинні проводити моніторинг операцій щодо їх безпеки для клієнтів.

Вчора в Приватбанку повідомили про блокування "прийому онлайн-платежів на рахунки 16 інтернет-компаній, діяльність яких має численні ознаки фінансових пірамід і шахрайства". Повний список компаній в банку не надали, назвавши лише чотири: російську інвесткомпанію Euro Star Group LTD, інтернет-магазин Fxpayment, туристичну компанію Palmery LTD і тренингову компанію Vpotoce Inc. (Сейшельські острови). Коммерсант-Украина не удалося зв'язатися з ними, оскільки на сайтах або були відсутні контакти, або в компаніях не відповідали на дзвінки. У Приватбанку уточнили, що з роботи кількох з них вже порушено кримінальні справи і матеріали передано до правоохоронних органів України, Росії і Казахстану. Проте сайти цих компаній, зареєстровані в офшорних зонах, продовжують залучати кошти клієнтів.

За інформацією банку, одна з інтернет-компаній два місяці збирала кошти (по 150 у.о.) з бажаючих узяти участь в тренінгу, але так його і не провела: були відсутні договори про співпрацю, тренери і реальні контакти. Аналогічним чином діяли інші структури, зокрема у сфері туризму, надання послуг, торгівлі ліками. "За нашими даними, власники деяких компаній або загинули при дивних обставинах, або знаходяться у стадії розглядів з правоохоронними органами, але в інтернеті ці проекти продовжують залучати людей і заробляти гроші на їх довірі", - повідомили в прес-службі Приватбанку.

Після призупинення обслуговування рахунків і надходження на них коштів через сервіси Приватбанку (наприклад, системи LIQPAY і "Пріват24") на адресу співробітників установи почали поступати дзвінки з погрозами і вимогами відновити роботу рахунків цих інтернет-компаній, повідомило джерело в Приватбанку, що побажало залишитися неназваним.

Учасники ринку підтримують ініціативу Приватбанку. "Платіжні системи і банки повинні проводити моніторинг операцій для безпеки своїх клієнтів. Якщо хтось продовжуватиме направляти платежі цим компаніям, вони не будуть захищені", - говорить директор Української асоціації банків-членів платіжної системи ЕМА Олександр Карпов.

В умовах блокування електронних сервісів Приватбанку в інтернет-компаній є можливість скористатися іншими платіжними системами і терміналами самообслуговування. У компанії "Об'єднана система моментальних платежів" повідомили, що не стикаються в своїй роботі з шахраями. А в WebMoney розповіли, що постійно здійснюють контроль за всіма операціями на предмет виявлення шахрайств. "За 12 років роботи WebMoney накопив чималий досвід і базу із відстеження, припинення і запобігання шахрайству і іншим злочинним діям.

При наявності вагомих підстав гаманець потенційного шахрая блокується до з'ясування ситуації, - говорить директор зі зв'язків з громадськістю міжнародної системи інтернет-розрахунків WebMoney Transfer в Україні Олена Фоміна.- В разі підтвердження злочинного характеру дій потерпілому видається вся необхідна документація і інформація для звернення в компетентні органи. У певних випадках такі матеріали передаються до органів самими представниками системи WebMoney".

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Все, що ми знаємо про:ПриватБанк
В Контексті Finance.ua
Опитування